Gå til innhold

Hoste hoste, klage klage

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg blir gæern av å hoste så fælt!

Våknet opp i dag tidlig med potte tett nese og sår hals, og en hoste fra helvete. Har pint meg gjennom dagen, og sovnet bums i 21-tiden i kveld, dønn utmattet.

Så våkner jeg altså i 03-tiden og har siden det jobbet iherdig for å hoste ut ei lunge eller to. Nå er jeg støl i magen og har en dundrende hodepine. Snøft.

Har tatt en Noskapin og håper på bedre tider.

Muggen hilsen fra

Fortsetter under...

Skrevet

Huffda - god bedring!

Jeg våknet halv fire i natt, og har ikke sjans til å sove igjen. Er ikke det snev av forkjølet heller jeg da, har bare en forskrudd døgnrytme...

Håper du blir bedre i løpet av dagen! Kokt vann med masse sitron lindrer litt for halsen og løser opp litt slim...

Skrevet

Å jada, der er vi to!! :-(

I tillegg til hodepine og vekselvis rennende/tett nese har jeg øyekatarr og er gravid i uke 36.. -Søvn, hva er det?

*tygge Repsils*

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg hoster litt jeg også, sånn at hodet holder på å sprenges.

I tillegg har jeg influensa. Har så vondt i kroppen at jeg klarer ikke å slappe av mer enn 10 min. i slengen. Og 40 i feber for 4 dagen. Uff, nei en jævlig start på det nye året. (klage, klage)

Mrs. Wallace
Skrevet

Huffda - god bedring!

Jeg våknet halv fire i natt, og har ikke sjans til å sove igjen. Er ikke det snev av forkjølet heller jeg da, har bare en forskrudd døgnrytme...

Håper du blir bedre i løpet av dagen! Kokt vann med masse sitron lindrer litt for halsen og løser opp litt slim...

Takk! Håper du får stell på døgnrytmen. :o)

Annonse

Mrs. Wallace
Skrevet

Å jada, der er vi to!! :-(

I tillegg til hodepine og vekselvis rennende/tett nese har jeg øyekatarr og er gravid i uke 36.. -Søvn, hva er det?

*tygge Repsils*

Urk, flere i samme båt, ja. God bedring til deg også!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg hoster litt jeg også, sånn at hodet holder på å sprenges.

I tillegg har jeg influensa. Har så vondt i kroppen at jeg klarer ikke å slappe av mer enn 10 min. i slengen. Og 40 i feber for 4 dagen. Uff, nei en jævlig start på det nye året. (klage, klage)

Oi, om du har så høy feber på fjerde dagen, er vel du en av de som faktisk HAR influensa, i motsetning til alle som kaller en hard forkjølelse for influensa. Riktig god bedring, du har min fulle sympati.

Mrs. Wallace
Skrevet

God bedring! :-)

Takk!

*hoster ynkelig*

Gjest annlovinda
Skrevet

Oi, om du har så høy feber på fjerde dagen, er vel du en av de som faktisk HAR influensa, i motsetning til alle som kaller en hard forkjølelse for influensa. Riktig god bedring, du har min fulle sympati.

Jeg har trodd tidligere at jeg har hatt influensa, men nå er jeg jammen ikke sikker. Men det er influensa, var hos legen i går og tok noen prøver også. Legen sa iallefall at det var influensa, for forkjølelse er det ikke, for jeg er ikke forkjølet i det hele tatt.

Nei, dette er pyton.

Håper hosten din gir seg så du får en god natts søvn nå i natt. God bedring.

Mrs. Wallace
Skrevet

Trøst skal hjelpe: *trøst**

Tusen takk!

*hoster og snufser*

Skrevet

Jeg har holdt på sånn siden 2 uker før jul *trøstetrøst* ble sykemeldt jeg -og hoster så jeg spyr i dag også....

Annonse

Skrevet

Jeg har holdt på sånn siden 2 uker før jul *trøstetrøst* ble sykemeldt jeg -og hoster så jeg spyr i dag også....

Har hørt at det er en del for tiden som har kikhoste,- det er ikke det dere har fått?

Det er vel litt mer alvorlig enn vanlig forkjølelse, hva?

Skrevet

Har hørt at det er en del for tiden som har kikhoste,- det er ikke det dere har fått?

Det er vel litt mer alvorlig enn vanlig forkjølelse, hva?

ååå -det har jeg ikke tenkt på en gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...