Gå til innhold

Inngangsdør eller utgangsdør?


Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Hva er forskjellen? Er det noen forskjell? Hva sier du?

For å komme inn i huset mitt er det en dør. Er det en inngangsdør? For å komme ut må jeg ut gjennom samme døra. Utgangsdør? Hva om jeg kommer inn samtidig som en kommer ut? Flervalgsdør?

*forvirra Caloni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er inngangsdør når du går inn, og utgangsdør når du går ut.

Er det flere som går ut og inn samtidig så er det inngangsdør for de som går inn, og utgangsdør for de som går ut. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man går både ut og inn av samme døra, heter det vel begge deler! Inngangsdør når du går inn, og utgangsdør når du går ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Hva heter liksom selve døra? Om jeg må ha ny dør, og skal i butikken og kjøpe, skal jeg da ha utgangsdør eller inngangsdør? Og er det inngangsdøra eller utgangsdøra som trenger å byttes lås på? Og er det inngangsdøra eller utgangsdøra man må smøre hengslene på? Det jeg mener er altså,- når man snakker om døra objektivt sett, hva kalles den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Du må ikke tenke så fælt Caloni;o)

Når man egentlig skal lese til eksamen er det alltid et utall ting som dukker opp i hodet, som ikke har noen relevans whatsoever til hva man leser om! *lese mer om fotsopp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...