vintermor Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Svigerinnen min fyller 50 år i morgen og vi har tenkt å gi penger. Har lurt på om 500 kr er ok, eller er det for mye/lite? Takk for svar! 0 Siter
Gjest litt mye? Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 400 ville jeg trodd var nok, men best er vel et gavekort eller en gave? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hei! visst "vi" er du og din mann, så synes jeg det er en fin sum ja. Evt gi det som gavekort et sted. Parfymeriet kanskje? 0 Siter
vintermor Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 400 ville jeg trodd var nok, men best er vel et gavekort eller en gave? Vi er 2 personer. Hun ønsker seg penger, ellers ville jeg nok gitt et gavekort. Hun er en slitt spesiell dame, og det er best å gi det hun ønsker seg, ellers blir det byttet eller sure miner. Kanskje 400 kr er OK?. Skal tenke litt på det:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Passe det, men kjøp et gavekort et sted. Det synes jeg gir litt mer enn bare penger som blir stappet i lommeboka og går til "brød og melk" 0 Siter
vintermor Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Passe det, men kjøp et gavekort et sted. Det synes jeg gir litt mer enn bare penger som blir stappet i lommeboka og går til "brød og melk" De har vært og tatt bilder hos fotograf og hun vil bruke pengene på en forstørrelse der. 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Vi er 2 personer. Hun ønsker seg penger, ellers ville jeg nok gitt et gavekort. Hun er en slitt spesiell dame, og det er best å gi det hun ønsker seg, ellers blir det byttet eller sure miner. Kanskje 400 kr er OK?. Skal tenke litt på det:-) Jeg synes at 400,- er for lite når man er to som gir. Minst 500 når det er et slikt stort jubileum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.