Gjest feriemål? Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hvor ble den spillt inn. Kartlink noen? 0 Siter
ihlie Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Farmen ble innspilt i Ny Hellesund, rett utenfor Kristiansand. Jeg har ingen link. vet ikke om det er eks utleie hus der, hvis det er det kan jeg tenke meg at de er dyre. men dette aner jeg egentlig ikke noe om. det er ikke vei dit, så en må ta båt dit. en flott plass, mange gamle hus. koselig plass, mye folk i sommer halv året. 0 Siter
Gjest tusen takk for det Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Farmen ble innspilt i Ny Hellesund, rett utenfor Kristiansand. Jeg har ingen link. vet ikke om det er eks utleie hus der, hvis det er det kan jeg tenke meg at de er dyre. men dette aner jeg egentlig ikke noe om. det er ikke vei dit, så en må ta båt dit. en flott plass, mange gamle hus. koselig plass, mye folk i sommer halv året. Da har jeg navnet! Det var så vakkert der, får se hva vi finner ut av. Takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.