Gå til innhold

Strawberrynet.com

Gjest ivrig nettshopper

Anbefalte innlegg

Gjest ivrig nettshopper
Skrevet

Hva i alle dager er det som gjør at det er så billig å handle der? Utrolig lave priser. Og det er jo ekte vare. I tillegg til fri frakt og tilbakebetaling av avigifter. Utrolig.

Fortsetter under...

Skrevet

Når en butikk skal selge varer videre kjøper de inn varen for en pris, og for å tjene penger på varen legger de til et beløp. De varene du kjøper på strawberrynet har ikke lagt til et like høyt beløp i ekstrainntekt som f.eks en norsk frisør gjør.

Gjest kate-74-
Skrevet

Hva mener du med fri frakt?.Jeg bestillte 1 parfume fra der og måtte betale 117kr for å hente den ut på postkontoret her

Skrevet

Hva mener du med fri frakt?.Jeg bestillte 1 parfume fra der og måtte betale 117kr for å hente den ut på postkontoret her

Ja, man må betale her i Norge. Men når du sender kvitteringen på mail (ta bilde eller scanne) så får du pengene tilbake. Se customer service på hjemmesiden.

candyqueen_83
Skrevet

Det er moms og fraktgebyr du måtte betale om du handlet for over 200 kr. Tar man bilde av kvitteringen, eller scanner den inn etter man har skrevet bestillingsnr, og mailer den til strawberrynet får man det tilbakebetalt.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, man må betale her i Norge. Men når du sender kvitteringen på mail (ta bilde eller scanne) så får du pengene tilbake. Se customer service på hjemmesiden.

Du var litt raskere enn meg :o) 19 sekunder ;O)

Annonse

Skrevet

Du var litt raskere enn meg :o) 19 sekunder ;O)

Så det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...