Gjest ivrig nettshopper Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva i alle dager er det som gjør at det er så billig å handle der? Utrolig lave priser. Og det er jo ekte vare. I tillegg til fri frakt og tilbakebetaling av avigifter. Utrolig. 0 Siter
Gjest dilda Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Når en butikk skal selge varer videre kjøper de inn varen for en pris, og for å tjene penger på varen legger de til et beløp. De varene du kjøper på strawberrynet har ikke lagt til et like høyt beløp i ekstrainntekt som f.eks en norsk frisør gjør. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva mener du med fri frakt?.Jeg bestillte 1 parfume fra der og måtte betale 117kr for å hente den ut på postkontoret her 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva mener du med fri frakt?.Jeg bestillte 1 parfume fra der og måtte betale 117kr for å hente den ut på postkontoret her Ja, man må betale her i Norge. Men når du sender kvitteringen på mail (ta bilde eller scanne) så får du pengene tilbake. Se customer service på hjemmesiden. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva mener du med fri frakt?.Jeg bestillte 1 parfume fra der og måtte betale 117kr for å hente den ut på postkontoret her Det er moms og fraktgebyr du måtte betale om du handlet for over 200 kr. Tar man bilde av kvitteringen, eller scanner den inn etter man har skrevet bestillingsnr, og mailer den til strawberrynet får man det tilbakebetalt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Ja, man må betale her i Norge. Men når du sender kvitteringen på mail (ta bilde eller scanne) så får du pengene tilbake. Se customer service på hjemmesiden. Du var litt raskere enn meg ) 19 sekunder ;O) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Du var litt raskere enn meg ) 19 sekunder ;O) Så det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.