Gå til innhold

Nytt bad, hvor bør jeg kjøpe fliser i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp badet, alt skal tas.. Ny vask, dusjkabinett og fliser overalt. Vil prøve å ikke få det altfor dyrt, så lurer på hvor vi får kjøpt litt billige fliser i Oslo? Er det ikke sted på Økern som reklamerer for stort og billig utvalg? Noen som vet hva de heter? Evt andre?

Skrevet

Skal dere gjøre alt selv så gå til innkjøp av en bok om emnet. Bare et tips.

Gjest nikkot
Skrevet

Fliser på veggene også ?

Du har ikke vurdert baderomsplater som ser ut som fliser da ? Da har du membran og alt i selve platen istedenfor alt det grunnarbeidet du må ha på veggene før flisene kan legges på.

Vi valgte det for to år siden, og er kjempefornøyde, sparte både tid og penger. Platene har hvite avlange "fliser".

På gulvet har vi forøvrig fliser, eneste jeg angrer på er at vi valgte så mørke fliser ..... det hadde jeg ikke gjort igjen.

Jeg vet ikke hvor du skal kjøpe billige fliser i Oslo, vi handla på Kongsberg :)

Skrevet

Skal dere gjøre alt selv så gå til innkjøp av en bok om emnet. Bare et tips.

Jeg bor sammen med en håndtverker, så han trenger neppe noen bok. Han skal pusse opp resten av leiligheten selv. Men akkurat badet skal han ikke ta selv. Men vi skal kjøpe inn fliser selv. Bruker annen fagmann på å legge dem..

candyqueen_83
Skrevet

Fliser på veggene også ?

Du har ikke vurdert baderomsplater som ser ut som fliser da ? Da har du membran og alt i selve platen istedenfor alt det grunnarbeidet du må ha på veggene før flisene kan legges på.

Vi valgte det for to år siden, og er kjempefornøyde, sparte både tid og penger. Platene har hvite avlange "fliser".

På gulvet har vi forøvrig fliser, eneste jeg angrer på er at vi valgte så mørke fliser ..... det hadde jeg ikke gjort igjen.

Jeg vet ikke hvor du skal kjøpe billige fliser i Oslo, vi handla på Kongsberg :)

Besteforeldrene mine valgte også slike plater på veggene. Ser veldig fint ut :o)

Skrevet

Jeg bor sammen med en håndtverker, så han trenger neppe noen bok. Han skal pusse opp resten av leiligheten selv. Men akkurat badet skal han ikke ta selv. Men vi skal kjøpe inn fliser selv. Bruker annen fagmann på å legge dem..

Høres bra ut. Pass på at håndtverkeren kjenner til at flisene skal ha lik lengde på hver ende av veggen. Det er ikke pent når man begynner med en hel flis og må avslutte med 2 cm i andre ende. Selv profesjonelle greier det.

Skrevet

Høres bra ut. Pass på at håndtverkeren kjenner til at flisene skal ha lik lengde på hver ende av veggen. Det er ikke pent når man begynner med en hel flis og må avslutte med 2 cm i andre ende. Selv profesjonelle greier det.

Det vet til og med jeg :) Det e

Skrevet

Det vet til og med jeg :) Det er

Skrevet

Det vet til og med jeg :) Det er ikke

Skrevet

Har du begynt å stamme?

Skrevet

Hehe bra. Å ha litt lengde i hver ende er viktig.

Skrevet

Det vet til og med jeg :) Det e

Har du først sagt a (tre ganger) så får du jaggu si b også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...