Gjest turutturut Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er på utkikk etter en kortvarig og billig reiseforsikring. Hva slags forsikringer har dere? 0 Siter
Sør Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Gjensidige privat. Reiseforsikringen som er inkludert på noen kredittkort må du være forsiktig med, og sjekke at den inneholder alt du trenger. Særlig hjemtransport på fly er dyrt. Med vennlig hilsen 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Gjensidige privat. Reiseforsikringen som er inkludert på noen kredittkort må du være forsiktig med, og sjekke at den inneholder alt du trenger. Særlig hjemtransport på fly er dyrt. Med vennlig hilsen If europeisk reiseforsikring. Tror jeg betaler kroner 800 pr år. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Vi har i DnB Nor, men det er gjennom sykepleierforbundet så jeg aner ikke hva den koster vanligvis. Den er imidlertid veldig billig for oss ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.