Gjest rotesegbortialt Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Jeg har i mange år slitt psykisk. Traumer har ødelagt alt og jeg stoler ikke på noen lenger. Jeg har veldig angst for å bli syk. Jeg sluttet brått i jobben min og startet brått i en annen. Denne gangen med barn. Etter at jeg begynte i ny jobb fikk jeg en venninnes psyke på skuldrene, hun vil ta livet sitt og er ja... psykisk syk og hun bruker meg som psykolog. jeg er helt knekt, og kjenner det går utover min egen psyke. Jeg har bare jobbet i to måneder, og er livredd for å gå på en knekk som jeg trenger sykemelding til, i tillegg svir det i hjerterota at jeg kanskje må skuffe barna jeg jobber med hvis jeg ikke klarer å komme meg opp om morgningen og på jobb. Noen tips der ute? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 1. Bud. Be "venninna" di gå til en psykolog med sine problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.