Gå til innhold

Cipralex - booste stemningsleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har kjørt meg fast i gjørmehullet igjen og kommer ikke opp. Jeg har vært her ganske lenge nå. Hadde et møte på mandag hvor vi(fastlege og to andre i behandlinga) lurte på hva som kunne gjøres.

Jeg kom med den glupe idèen ! Vi booster humøret og formen med litt Cipralex. De andre gangene jeg har stått på den, har jeg etterhvert kommet veldig høyt i stemningsleie. Men må stort sett på 10mg(har nå starta på 5mg)

De andre gangene har jeg hurtig falt i stemningsleie etter seponering(seponert pga for høyt stemningsleie).. men jeg faller ikke heeelt nedi gjørma liksom..

Er det vanlig å "booste" formen på denne måten?

Det er ingen varig løsning på depresjonene, men jeg får fri disse periodene...noen uker...

Skrevet

de andre gangene jeg har stått på Cipralex har jeg måttet seponere etter få uker, så får ikke behandla depresjonene ordentlig..

Ikke at jeg står på dem leenge om gangen..

Derfor boost(uten å stå på dem særlig lenge etter oppturene)

Gjest dføgldk
Skrevet

Hvis du kommer for høyt i stemningsleie av Cipralex, så er vel det en indikasjon på at du heller først og fremst bør ha stemnigsstabiliserende medisin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...