AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 Svir i underlivet. Litt spredt rundt. Men mest i nærheten av urinhullet. Også litt hovend på den ene siden i underlivet. Er 23 år og ikke gravid. Kan det være urinveisinfeksjon? For svir Ikke når jeg urinerer, av og til etterpå. Trenger jeg å bekymre meg for noe alvorlig!? Anonymkode: 57a5f...3b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 Høres ut som sårhet. Hva vasker du deg med av såpe? Slik svie kan også være tilstede ved soppinfeksjon. Anonymkode: 7f211...e6c 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 Noe alvorlig er det ikke tegn på. Kanskje det kan være sopp. Du kan kjøpe legemidler -stikkpiller og salve- mot sopp på apoteket uten resept. Prøve det i en uke. Hvis du ikke blir bedre, bør du få en undersøkelse hos din fastlegen. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.