AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Svir i underlivet. Litt spredt rundt. Men mest i nærheten av urinhullet. Også litt hovend på den ene siden i underlivet. Er 23 år og ikke gravid. Kan det være urinveisinfeksjon? For svir Ikke når jeg urinerer, av og til etterpå. Trenger jeg å bekymre meg for noe alvorlig!? Anonymkode: 57a5f...3b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Høres ut som sårhet. Hva vasker du deg med av såpe? Slik svie kan også være tilstede ved soppinfeksjon. Anonymkode: 7f211...e6c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Noe alvorlig er det ikke tegn på. Kanskje det kan være sopp. Du kan kjøpe legemidler -stikkpiller og salve- mot sopp på apoteket uten resept. Prøve det i en uke. Hvis du ikke blir bedre, bør du få en undersøkelse hos din fastlegen. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.