Gå til innhold

Hvorfor røyker og snuser og hvorfor drikker Jeppe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på flere røykekurs Alt er gått overraskende greit inntil dagen hvor røyken stumpes

Da er det blitt slutt og jeg er hoppet av kurset til tross for at kursledere er blitt veldig provoserte og har trodd jeg betvilte deres person og kompetanse

Mener selv jeg er i stand til å ta vare på min tarv og røyking er en langsom død vet jo alle røykere men hva er alternativet?Følernoen aeg kallet til øse av erfaringer?

Avlæring? Erkjennelse og bestemmelse?

Panikk utløst av fullstendig kollaps i økonomi?

Er avhengighet konstruktivt ord?

Oppsøke farlige situasjoner på annen måte?

Anonymkode: b319c...c66

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg mener Er det en rest av en selvmordskultur?

Har lest et sted at vikingene visstnok gikk i evig rus som de fikk av urter de plukket datidas urter i marken

Noe som henger ved oss som menneskehet? Liksom eller er det å dra det litt vell langt?

Galskap som da min far forsvarte den 25 meter høye bjerka som bare måtte felles for å unngå masse advoktregninger i og nabokrangel kanskje

"Den står der som en vårkåthet brud" sa ha Men alle så jo ikke den

Men det er kanskje feil filosofi?

Anonymkode: b319c...c66

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...