Gå til innhold

DOL vs. Kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Artig at det er flere folk der, men synes generellt det er dårligere folk (slemmere/dummere) der,. samt mere kvinnfolk  :ph34r: og kanskje litt for mange troll ?

Anonymkode: e62f0...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig at det er flere folk der, men synes generellt det er dårligere folk (slemmere/dummere) der,. samt mere kvinnfolk  :ph34r: og kanskje litt for mange troll ?

Anonymkode: e62f0...735

Trolling slipper vi ihvertfall her.

Anonymkode: 5fb85...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du på DOL og ikke søsterforumet Kvinneguiden?

Anonymkode: 5fb85...2c9

Har hørt så mye negativt om Kvinneguiden. På den annen side er det vel ikke så mye positivt igjen med DOL heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg har lest en del på Kvinneguiden de siste månedene, men har ikke bruker der. Synes det er gøy med mange brukere, mange svar kjapt og litt mer liv enn det det er her. Og det er mer allsidig på temaer. På den andre siden er det jo ingen fagpersoner som svarer der, så det er færre medisinske tråder.

Likevel - jeg orker ikke engasjere meg på et nytt forum, så jeg holder meg her :)

Når det gjelder slemme innlegg og negative folk, virker det som om det er noen få som forsurer en del av trådene - ellers virker de fleste oppegående da. Men nå er jeg ikke særlig aktiv på lesing av kjendisstoff (Rampelyset eller hva det nå heter), så det er mulig det er litt mer uthenging og ondsinnet sladder der... Men det virker som moderatorene er aktive og sletter kjapt hvis noen er stygge i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du på DOL og ikke søsterforumet Kvinneguiden?

Anonymkode: 5fb85...2c9

Var mer på Kvinneguiden for en del år siden. Når jeg en sjelden gang er innom nå synes virker som terskelen for å skrive innlegg er vel lav og det blir mye mer (enda mer) babbel der enn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du på DOL og ikke søsterforumet Kvinneguiden?

Anonymkode: 5fb85...2c9

Eh - begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Når katta er borte danser musene på bordet. (Noe sånt).

Anonymkode: 5fb85...2c9

Ja det er et bra liv.

Anonymkode: da332...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene jeg leser på KG er hvis det dukker opp som søkeresultat eller noen jeg kjenner har lenket til det, så jeg har inget grunnlag for å uttale meg om hvordan det er der kontra DOL.

Det var tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget DOL i 1998 ogsiden har det føltes greit å være her, selv om det etterhvert har blitt for mye anonyme som skriver her og færre interessante/morsomme tråder. Man blir jo litt glad i de nickene man har blitt kjent med over mange år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
2 timer siden, morsan skrev:

 

Det var tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget DOL i 1998 ogsiden har det føltes greit å være her, selv om det etterhvert har blitt for mye anonyme som skriver her og færre interessante/morsomme tråder. Man blir jo litt glad i de nickene man har blitt kjent med over mange år :) 

Samme her :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, Gargamel skrev:

Har aldri vært det. Det er jo en kvinneguide. 

Det er vel DOL nesten også?

Anonymkode: 5fb85...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...