Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Glidelåsene har en tendens til å gå i stykker - der er jeg skjønt enig!
  3. For tiden er en vanlig dag (når jeg er på jobb) omtrent sånn: lunsj: ketovaffel (uten sukker og vanlig mel) med smør, hvitost, salatblad, kjøttpålegg, agurk og paprika + en smoothie (cottage cheese, mandelmelk, bringebær og stevia) middag: ofte kyllingfilet / laks / torsk stekt i panne, en haug grønnsaker (gjerne en blanding av søtpotet, blomkål, brokkoli, rosenkål) og litt saus av stekesjyet med litt creme fraiche og krydder. I dag ble det kyllingsalat. kvelds: varierer, kanskje 1-2 wasa husman med smør og hjemmelaget makrell i tomat eller litt ketovaffel med smør og hjemmelaget, sukkerfri eplemos
  4. AnonymBruker

    Capgras’ syndrom og Fregoli syndrom og vrangforestillinger

    Åja, sant det. Lurt. Anonymkode: 77daa...d86
  5. AnonymBruker

    Capgras’ syndrom og Fregoli syndrom og vrangforestillinger

    Godt poeng, takk. Det kan i hvert fall utelukke en del. Ellers er jo dette fortsatt ganske milde symptomer så det er vel en mulighet for at det bare går over også, så lenge det ikke er en organisk årsak. Anonymkode: 77daa...d86
  6. Sikkert ikke alt, men en del holder ikke til det jeg trenger det til i hvert fall. Har opplevd hull i lommene, at de revner, glidelås ødelagt, tåler ikke hardt vær, etc. Det blir i hvert fall ikke noe jeg kjøper igjen for å gå i 14 dager på høstfjellet.
  7. Lillemus

    Hva er din favoritt kokebok?

    Jeg bruker Keto-kokeboken og "Fett & Forstands favoritter", men jeg spiser stort sett lavkarbo da.
  8. Lillemus

    Hvor handler du stort sett klær?

    Jeans handler jeg på KappAhl for de har jeans jeg liker og som passer uten at jeg må sy opp (fantastisk at noen har bukser i størrelser med kortere bein!), gensere, t-skjorter, trusser og enklere skjørt og kjoler syr jeg selv.
  9. Det kan ikke gjelde alt fra Stormberg. Mannen her i huset bor i sine Stormberg-turbukser, han bruker dem daglig, jeg lover - det kan ikke være mange som har bukser som er så mye brukt og så mye vasket som de buksene hans! Det må være minst 8 år siden han kjøpte dem (han flere), de begynner så smått å bli noe tynnslitte i baken nå, men det er ikke det minste rart!
  10. Trinity80

    Capgras’ syndrom og Fregoli syndrom og vrangforestillinger

    Hvis du er bekymret for det, og er i behandling så kan du faktisk be om MR. Det har blitt mer og mer vanlig i psykiatrien, for å utelukke sykdom og stadfeste psykdom så godt som man kan.
  11. Bonprix har treningstøy for plus size (innetrening ser det ut til), Stormberg har turtøy i opptil 5XL, Cellbes, Zizzi... Søk på "treningstøy for store damer" rett og slett.
  12. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Det er ikke normalt å ha fest i 24 timer, trollemor. Anonymkode: 6572d...d3b
  13. Dorthe

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Det er noen som burde bodd i en enebolig langt fra andre folk. Vi har en nabo som klager hvis vi har kaffebesøk midt på dagen og snakker. Men fest i 24 timer er kanskje litt i drøyeste laget? De fleste borettslag og sameier har en regel som sier det skal være stille klokken 23 selv om man har gitt beskjed.
  14. Mener du erter fra frysedisken? Varm dem opp, hell av vannet, ha på salt, pepper og en smørklatt og lag ertepure med stavmikser. Kjempegodt tilbehør til middagen! Og det ser jo unektelig mye friskere og bedre ut enn den noe blasse pose-ertestuingen (som også er god!).
  15. Det kommer helt an på hva det er. Middagsrester generelt står ikke mer enn et par døgn, men jeg lager stort sett ikke mer enn det vi spiser opp så det er ikke noe problem her. Har du blitt matforgiftet en gang siden du er så hysterisk ang mat? Å kaste innpakket mat som ikke engang har gått ut på dato er både uøkonomisk og ikke-miljøvennlig.
  16. Lillemus

    Lage brownies fra Toro pose

    Vanlig matpapir egner seg ikke til å bruke i stekeovnen.
  17. påskelilje

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Trodde det stod at naboen var prest, og tålte ingenting 🤣🤣🤣
  18. Osten

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    😂😂😂👍
  19. AnonymBruker

    Eksponeringsterapi

    Eksponering av hva? Anonymkode: 59d1f...f66
  20. Flere som har klagete naboer? Jeg skrev et ark om at vi skulle ha fest i 24 timer ved oppgangen tidligere i dag. Allerede har første klage kommet. Er dette virkelig normalt? Anonymkode: 60f24...b9b
  21. AnonymBruker

    Nyter du livet?

    Å jada jeg elsker livet fordi det er så bra. Anonymkode: 0e767...0d3
  22. Cybele

    Akutt depresjon som bipolar?

    Jeg har BP og har opplevd akutte depresjoner og depresjoner som kommer mer sigende langsomt. Begge deler er vanlig ved BP
  23. I dag
  24. AnonymBruker

    Capgras’ syndrom og Fregoli syndrom og vrangforestillinger

    Det er litt beroligende at dette kan være vanlige psykosesymptomer og ikke betyr at det er noe svulst eller hjerneskade eller demens. For da er det jo egentlig ikke farlige symptomer med mindre det eskalerer. Anonymkode: 77daa...d86
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...