Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Hvordan kan det kreves? Det står ikke i reglene Anonymkode: 60f24...b9b
  3. psykedeliker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Hvis den stinker er det dårlig kvalitet. Finn en ny leverandør.
  4. frosken

    Nytt år - nye muligheter

    Nå begynte jeg å lese i denne tråden og syntes det var lenge siden du har sagt noe om hvordan det går? (Bortsett fra at jeg vet du er i en krevende situasjon som pårørende.) Fungerte hjerteskolen godt?
  5. Everybody

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Bra. Ikke begynn igjen senere er du snill. Og fjern den weed stanken også.
  6. psykedeliker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    I dette tilfellet betyr det at naboene dine kan kreve nattero fra et bestemt tidspunkt, selv om det ikke eksplisitt fremgår i husreglene.
  7. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Festen er ferdig en stund Anonymkode: 60f24...b9b
  8. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Nei hva betyr det Anonymkode: 60f24...b9b
  9. psykedeliker

    Nyter du livet?

    Det er din mening, den har du lov til å ha, men jeg trenger faktisk ikke ta hensyn til hva du mener i vår samfunnsform.
  10. Nicklusheletida

    Nytt år - nye muligheter

    Hvordan går det med deg ?
  11. AnonymBruker

    Nyter du livet?

    Nei. Moral er nødvendig i et sivilisert samfunn. Anonymkode: 93160...bf9
  12. UtakknemligDiva

    Å gå fra kaffetrakteren

    Med mindre den er veldig gammel så er det stor sannsnylighet for at den slår seg av selv. Noen slår seg av mens andre slår av varmen.
  13. Uff ja, barn på kreftavdeling etc. må være helt forferdelig ser jeg for meg.
  14. Nicklusheletida

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Det er vel like vondt å miste en ung pasient som ikke vil dø, om ikke verre. Jeg har i hvert fall blitt fortalt av en sykehuslege at hun begynte å gråte på jobb en gang, da de mistet en ung pasient.
  15. Det er spesielt tungt fordi politikere, media og en stor del av folk flest tror at alle selvmord kunne vært unngått, og at når noen tar livet sitt, da har noen gjort for dårlig jobb.
  16. psykedeliker

    Nyter du livet?

    Du forveksler nok moral med etikk. Det er noe annet.
  17. Altså når alle rundt personen oppfatter at hen er bedre også har vedkommende bestemt seg for å forlate livet? Anonymkode: 30e3b...39e
  18. AnonymBruker

    Nyter du livet?

    Det er et konsept som trengs for at samfunnet skal fungere. Anonymkode: 93160...bf9
  19. psykedeliker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Har du hørt om Lex Superior - prinsippet?
  20. Nicklusheletida

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Jeg er ikke noe frokostmenneske. Det hopper jeg over i hverdagene, men spiser i helgene. Mest for å være sosial. Kokt egg, paprika, tomat, agurk. Til lunsj varier det. Hvis jeg har hjemmekontor kan jeg bare mixe sammen noe grønnsaker jeg finner i kjøleskapet gjerne sammen med noe skinke og varme opp på stekepanna. På jobb plukker jeg fra salatbaren og jeg kan ta litt varmmat til hvis det er noe som frister. Til middag prøver jeg også å velge noe magert og sunt de fleste dagene, men det er ingenting som er forbudt å spise for meg. Jeg tenker at det viktigste er mengden og at vi alltid har en salat eller grønnsaker til måltidene og da fyller jeg opp mye av det på tallerken. Kveldsmaten er det beste måltidet. Det varierer. Oftest blir det knekkebrød med kaviar og grønnsaker , men det kan også være makrell i tomat, svolværpostei, hvitost eller skinke. Men tar på litt grønnsaker på tallerken da også. Hvis jeg er veldig søtsugen tar jeg appelsinmarmelade på knekkebrødet. Eller jeg spiser en banan som også søtt. Det er skjelden jeg spiser brød. Det er bare hvis vi har helt ferskt Jegerbrød, men har aldri på smør. Hvis jeg ikke spiser knekkebrød, blir det gjerne havregryn med skummet melk. Eller kiwi, ananas eller Yoplait youghurt. Noen ganger Naturell youghurt med bær på som jeg varmer opp. Jeg drikker mye skummet melk og te. Jeg drikker mindre Pepsi max nå enn jeg gjorde før etter at jeg leste at Pepsi max " spiser opp" skjelettet. Alt i alt får jeg i meg ganske mye grønnsaker i løpet av en dag. Det jeg er for lite flink til er å få i meg frukt utenom banan .
  21. I dag
  22. psykedeliker

    Nyter du livet?

    Nei, det konseptet har jeg vokst fra.
  23. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Min private psykiater hadde" 6 om dagen". Vet ikke med min behandler på dps har. Anonymkode: 4710e...0a8
  24. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Det tenker jeg også. Ts Anonymkode: 4710e...0a8
  25. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Min psykiater har definitivt ikke 6 pas om dagen. Aldri sett noen gå inn etter meg eller ut før meg, hun har luft mellom pasientene Anonymkode: 7f907...d4d
  26. Det er sikkert også lett for behandlere å skylde på seg selv over å kanskje ikke ha gitt tilstrekkelig hjelp og behandling.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...