Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

1. Siste time
  2. AnonymBruker

Kan AI lede til den neste bølgen av rasisme i samfunnet ?

Er ikke Grok nei. Mener du at svaret jeg fikk var feil, eller mener du svaret er riktig men at det må være en dårlig AI tilbyder, og din løsning er AI tilbydere som legger inn sprerrer for alt de ikke vil skal ut til folket ? Hvem skal bestemme hvilken informasjon som skal sensureres og ikke mener du ? Min forståelse er at dataene er korrekte, men av politiske grunner sluttet en å forske på slike ting, pga den tyske lederen f.eks viste hvor ille ting kan gå om en forsker på slike ting. Dersom forskningen (hypotetisk( skulle vise eller indikere f.eks at det er forskjeller på folk, da ville slemme folk kunne bruke det til å dele oss inn i grupper. Derfor bør informasjon som indikerer forskjeller sensureres mener jeg, er du enig ? Jeg er anti-rasist, av typen du finneri NRK/VG etc, jeg mener slik info, uansett om den er sann eller ikke, bør sensureres. Anonymkode: d94ef...f7d
  3. AnonymBruker

Prøve meg uten medisiner?

Nå beskytter ikke Lamictal nevneverdig mot hypomanier. Jeg tenkte likevel umiddelbart som deg, at det fremkommer som om det å slutte på medisiner har en baktanke, en manipulativ innstilling, kanskje ikke bevisst. At det beste rådet fra meg vil være å stå på Lamictal, det er en lite harmfull og på ingen måter personlighetsendrende medisin som beskytter mot depresjon og brukes også for personlighetsforstyrrelse i noen tilfeller. Fru 2020: Man bør kjenne et ansvar for å være en mest mulig stabil og minst mulig krevende person for sine omgivelser, også som alvorlig syk. Å ta Lamictal kan være del av et sånt ansvar. Om du virkelig mener du ikke kjenner deg selv igjen på Lamictal, må du drøfte det med fastlege, det er ingen kjent bivirkning av medikamentet og ikke noe vi fremmede på nett kan bistå med å mene noe om. Anonymkode: 389a9...e61
  4. I dag
  5. Er jeg i dårlig form så hender det at jeg sier at det humper å går eller at det går opp og ned. Standarsvaret er nok at det går greit. Spørs helt hvem som spør og i hvilken situasjon.
  6. AnonymBruker

Det finnes ingen forskjell i IQ mellom forskjellige "raser"? Og ingen sammenheng mellom IQ og kriminalitet? Det _kan_ selvfølgelig ha noe å gjøre med at smarte folk ikke blir tatt. Hva vet jeg. ChatGPT svarte forøvrig dette: Flere studier, særlig fra USA og Europa, har funnet at personer som begår visse typer kriminalitet (særlig vold og eiendomsforbrytelser) i gjennomsnitt har lavere resultater på IQ-tester enn befolkningen generelt. Ellers, er det kun greit å snakke om lav IQ når det gjelder politisk tilhørighet? Smarte folk har venstre-verdier, de dumme stemmer SP og Frp. Javel. Anonymkode: 7ebad...4af
  7. Sier det går greit her og.
  8. I går
  9. AnonymBruker

hva feiler oss med normal hjerne?

Det store flertallet har helt gjennomsnittlig iq. Og lever godt med det. Anonymkode: 5464c...2bc
  10. AnonymBruker

hva feiler oss med normal hjerne?

mangler det en del i oss som ikke er spesielt smarte? jeg mener nå å klare å finne på noe så man blir rik eller klare en krevende utdannelse. Jeg er bare normal kjedelig, så må jobbe en vanlig jobb med middels lønn…. Og jeg synes livet er så uinteressant og kjedelig når man likevel vet man har en hjerne som er innafor den kjedelige normalen Anonymkode: 8bc91...c92
  11. Hva/hvordan svarer du? Jeg er deprimert og har angstplager. Bruker stort sett å svare "det går greit". Anonymkode: 9ad82...500
  12. Worriesome Plenty 2

Noen som vil krangle?

Dette minner meg om ungdomstiden, da var det alltids noen som spurte om vi ville ha bråk. Var du edru TS?
  13. Dorthe

Hva skal du ha til middag i dag?

Vi har vært på båttur og det ble sent så vi spiste pølse og lompe
  14. Glitter

Hvilken yrkestittel har din utreder/behandler?

Først psykolog, så behandler som psykiater og deretter som psykologspesialist akuttpsykiatri i 5 år, i løpet av de fem årene hadde jeg en annen psykologspesialist på dps. Har ellers hatt ulike behandlere og da alltid enten psykiater eller psykologspesialist.
  15. Grendel

Begynner Trump å se gammel og sliten ut nå?

Han er gammel. Bildet ser ut til å være et forstørret utsnitt. Noen har dratt litt hardt i spakene på støyfjerning fargemetning og og oppskarping.
  16. påskelilje

Viktig å være 100% sikker. Min far har alltid plukket mye sopp. Jeg turde ikke plukke uten ham før for bare 2-3 år siden. Fant ut at NÅ måtte han lære meg sine kunnskaper så godt at jeg kunne stole på meg selv. Veldig moro! Tror jeg er trygg på rundt 10 spiselige sorter nå, og det holder i massevis.
  17. Nicklusheletida

He he, nei soppturer blir det ikke på meg. I så fall måtte jeg ha tatt et kurs først, så jeg ikke tar livet av meg selv eller andre
  18. Begynn med kun denne ene tingen: Skriv ned absolutt alt du spiser hver dag i en uke. Ingenting annet. Får du til det er du klar for neste steg.
  19. Drømmeautomat

Selv om du får dette til å fremstå som din våte drøm bør du, for din egen del, rette oppmerksomheten mot din naive forståelse av AI. Ingen AI er objektiv, og svarene du får vil avhenge av hvem som eier modellene. (Regner forøvrig med du valgte Grok for ditt eksempel.)
  20. påskelilje

Deilig! Trodde først det stod kveldssopptur! Altså for å finne sopp. Jeg har ikke fått begynt soppsanking ennå, men skal svippe bortom kantarellstedet mitt her i vest en dag før jeg skal sørover igjen 😊
  21. frosken

Min umiddelbare tanke er at jeg lurer på om du ønsker å slutte med lamictal i håp om at du skal få en tydelig hypomani - og dermed bli diagnostisert som bipolar. Du må huske på at dine omgivelser - dvs din sønn og din samboer - også påvirkes sterkt av dine psykiske vansker - så jeg synes det er kortsiktig tenkt at det ikke gjør noe med forverring av symptomer.
  22. Nicklusheletida

Vi er også fortsatt på fjellet. Har nettopp tatt en kveldstopptur Det ble kjøttsuppe i dag.
  23. påskelilje

Vi er på fjellet igjen. Hadde kyllinglår, maiskolber og kokte poteter til middag! Veldig lenge siden vi har hatt maiskolber, det var kjempegodt!
  24. Du vet jo hva du må gjøre og viljestyrken er det bare du som kan gjøre noe med. Det kan ingen andre hjelpe deg med. Dessuten hjelper det med trening, selv om mange sier det betyr lite. Det er ikke min erfaring. Hvis jeg trener, motiverer det meg til å spise sunt. Hvis jeg spiser sunt får jeg energi til å trene.
  25. Ja, jeg har vurdert det men det koster jo litt så har derfor foreløpig valgt det vekk. Anonymkode: d841e...450
  26. Fru2020

Enig i at det er rart å gå på tre sovemedisiner når jeg sover så mye. Men jeg sover ingenting uten. Jeg har prøvd flere varianter av å redusere/ta vekk medisiner men det har bare ført til at jeg ikke har sovet. Har alltid blitt oppfordret til å begynne på medisiner igjen. Der lengste jeg har prøvd er tre uker uten alimemazin. Jeg klarte ikke få til vanlig søvn på den tiden. Men jeg lurer på om jeg bare skal kjøre på. Kanskje kommer den naturlige evnen til å sove tilbake igjen etterhvert.
  27. Den forsvunne diamanten

Jeg er litt desperat, kan seponering av antidepressiva gi depresjon?

Tusen takk❤️ Det hjelper det også
  28. AnonymBruker

Jeg er litt desperat, kan seponering av antidepressiva gi depresjon?

Vet ikke svaret på det du spør om ville bare ønske deg god bedring💚 Anonymkode: 50783...8a1
  1. Last inn mer aktivitet
  • Opprett ny...