Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Liker du din egen fiselukt?

    Vær mye rart på psykiatriforumet også i dag. En person har opprettet utallige tråder. Anonymkode: 35fba...e82
  3. Everybody

    Liker du din egen fiselukt?

    @Admin Ta og fjern denne dumme tråden.
  4. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Det kalles angst. Alle kan føle på det. Anonymkode: 0fcaa...eb0
  5. AnonymBruker

    Jeg har spist tre is på 10 min

    Bra du nyter sommeren Anonymkode: c4256...6ac
  6. Everybody

    Liker du din egen fiselukt?

    Ta og fjern denne idioten fra forumet.
  7. Everybody

    Liker du din egen fiselukt?

  8. Everybody

    Jeg har spist tre is på 10 min

    Ja hvis du fortsetter å gjøre det over måneder blir du tykk.
  9. AnonymBruker

    46kilo, 173 høy. Svaklig eller tynn?

    Selvfølgelig er det ikke mulig å ha for mye fett med en BMI på 15,4. DU ER ALVORLIG UNDERVEKTIG. Du har nok knapt fett igjen på kroppen din! Jeg håper du går i behandling for spiseforstyrrelsen din? Anonymkode: 81eef...945
  10. AnonymBruker

    46kilo, 173 høy. Svaklig eller tynn?

    Nei du er jo undervektig. Anonymkode: 920f6...04b
  11. AnonymBruker

    46kilo, 173 høy. Svaklig eller tynn?

    Er det mulig å ha fir mye fett på denne bmi? Anonymkode: 87863...2d9
  12. snusmumeriken96

    Jeg har spist tre is på 10 min

    Såfint da
  13. AnonymBruker

    Liker du din egen fiselukt?

    @Admin Kan du gjøre noe med denne trollingen? Anonymkode: 256ad...f3f
  14. AnonymBruker

    Liker du din egen fiselukt?

    Jeg elsker å fise, er så deilig lukt når jeg fiser. Andre som gjør det og? Anonymkode: a7cba...8d6
  15. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Det høres vanskelig å ha det sånn. Går du til en behandler allerede kanskje? Hvis ikke ville jeg forsøkt å bestille en time hos fastlegen. Mange fastleger tilbyr også å sende e-konsultasjon på Helsenorge.no. Du kan jo logge inn der og se om fastlegen din tilbyr dette? Der kan du jo skrive inn og forklare situasjonen? Kanskje oppleves det lettere for deg enn å først bestille en fysisk time også møte opp på kontoret for å snakke om det? Nå svarer jeg deg basert på at jeg tenker dette kommer av psykisk sykdom da, men det tenker jeg at du kanskje tenker selv også siden du har postet dette på psykiatri forumet? Anonymkode: f7b0a...40d
  16. Hm. Okei. Jeg har nok bare overtenkt veldig rundt dette da? Og ja, det er utrolig slitsomt å overtenke så mye, spesielt når overtenkingen blir så omfattende som den har blitt for meg. Men der er vel hjelp å få tenker jeg? Jeg må bare tørre å åpne opp til behandler ordentlig om problemet sånn at han skjønner hvor ødeleggende og begrensende overtenktingen blir for meg? Anonymkode: 6f2a9...f72
  17. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Ja plutselig når jeg går ut i mørket er jeg redd noen skal komme og ta meg. Anonymkode: df729...aa6
  18. AnonymBruker

    Jeg har spist tre is på 10 min

    HJELP Anonymkode: 3fe82...ea2
  19. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Det er nok også ganske vanlig ved psykisk lidelse. Det blir vanskelig å gå ut av huset ofte fordi man føler seg overvåket og føler at "alle" følger med på en. Ta det opp med behandler så er der hjelp å få for dette. Anonymkode: f7b0a...40d
  20. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Jeg tør ikke gå i sentrum her jeg bor heller. Selv ikke på utesteder tør jeg. Anonymkode: df729...aa6
  21. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Ja når jeg går ut blant folk også så føler jeg det og. Anonymkode: df729...aa6
  22. AnonymBruker

    Jeg har spist tre is på 10 min

    Nå synes jeg det begynner å bli nok trolling her. Selvfølgelig blir man ikke tykk av en engangshendelse der man spiser 3 is på 10 minutter, det skjønner vel de aller fleste? Vektoppgang er avhengig av at det totale kaloriinntaket overstiger det man forbrenner og det kommer jo helt an på hvilke matvarer du spiser og mengden og også hvilken aktivitet du er i. Anonymkode: 41eed...d04
  23. Jeg synes ikke kommentaren var rar. Her tenker jeg at du legger for mye i det hele. Overtenking er slitsomt. Anonymkode: 3453a...139
  24. AnonymBruker

    Behandler inviterte meg på middag

    Forelsket i behandleren du. Du er sikkert en av dem som blir forelsket like fort som du skrifter truse. Vet om slike menn med de diagnosene. Anonymkode: 2e13f...7bf
  25. AnonymBruker

    Jeg føler meg forfulgt. Hva gjøre?

    Det er bra du skal snakke med dem om det. Det å føle at man blir forfulgt er jo dessverre ett vanlig symptom ved forskjellige psykiske lidelser der i blant f.eks psykose. Da kan det dessverre også føles veldig reelt. Men tar du det opp med noen eller en av dine nærmeste så kan de nok hjelpe deg til å sortere om det er reelt eller om det "bare er hodet ditt som surrer" som du selv sier? Jeg ville også sterkt råde deg til å ta dette opp med helsepersonell også etter hvert, slik at hvis det faktisk er psykisk så kan du få god hjelp av antipsykotika som nevnt av andre her... Anonymkode: f7b0a...40d
  26. AnonymBruker

    Jeg har spist tre is på 10 min

    Blir jeg tykk nå? Anonymkode: 740a5...bfa
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...