Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. kupton

Sobril før IQ-test

Engstelige mener at det er bedre å ta litt benzo før de kjører vil. De mener de blir mer skjerpet og rolig. Alle objektive målinger viser at de kjører dårligere og farligere. I tillegg blir de mer ukritiske. En annen sak er at en i en slik test er interessert i å måle hvordan personen er i det virkelige liv og usminket. Ikke hvordan en er sminket med et eller annet stoff.
  3. Lillemus

Åndskamp

Du synes det er mer logisk at det skulle finnes en gud som vil deg så vondt?
  4. AnonymBruker

Sobril før IQ-test

Hvorfor er det ikke en fordel å være rolig og skjerpet når man skal ta en sånn prøve? Anonymkode: 73185...b6e
  5. Today
  6. frosken

Åndskamp

Det viktigste er at du ser at hjelpeapparatet prøver å hjelpe deg. Det er bra at du er så god på å samarbeide rundt behandling, - håper det vil fungere godt der du bor nå også:-)
  7. kupton

Kupton/andre. Bør jeg klare å sove på dette?

Ja. På Imovane og Sobril bør du i hvert fall ikke ha høyere dose.
  8. Fionys

Ukeplan, dagbok, søvn

Høres ut som en god idè, må se hva jeg får til.
  9. Fionys

Ukeplan, dagbok, søvn

Boka ser veldig bra ut, men tror den blir for omstendig for meg. Det må være kjempe enkelt slik at jeg klarer å fullføre det.
  10. Lillemus

Ukeplan, dagbok, søvn

Sånn rent praktisk kan det kanskje være greit å lage seg et skjema (eller bruke et regneark om man kan slikt) med kolonner og ruter for å krysse av når man har utført oppgaven.
  11. Fionys

Ang å slutte med medisin.

Nei man må kanskje ikke det, men tenk for en god hvilepuls Stjernestøv kunne hatt hvis hun trente
  12. AnonymBruker

Åndskamp

Det virker ganske opplagt. Anonymkode: a4018...2ad
  13. Skjønner deg godt. Dette handler vel ikke om selve gaven, men alt rundt. Det og ikke bli satt pris på, ikke engang på ens egen bursdag. Og det at partner uffer og akker seg over at han ikke har råd til en spesiell gave. Selv synes jeg det var sårt og ikke få hverken jule- eller bursdagsgave pga av at han ikke gadd å finne på noe. At jeg heller ikke da skulle bli satt litt pris på. For meg så gjenspeilet dette hvordan hverdagen ellers var. Når det er et ork å gjøre en ekstra ting for partneren eller at en bortforklare det med at en ikke har råd til en gave. Som Ts sier, da kunne jo han ha spart til gaven. Når det å få en gave gjør at det følger med mye negativitet, så kan jeg skjønne at Ts kan grue seg til bursdagen sin.
  14. Marye

Åndskamp

Gud åpenbarte at diagnosen var en gave fra Gud, ikke noe jeg virkelig hadde, men hjelpeapparatet trodde jeg hadde schizoaffektiv for å hjelpe meg og støtte meg når jeg var i kraftig åndskamp... det som er rart. det er ingen åndskamp på leponex. Som om jeg faktisk virkelig skulle ha schizoaffektiv likevel. Men det virker altfor rart.
  15. Lillemus

Trenger ikke være godt trent for å ha en hvilepuls på 58,det er helt normalt det. 😊
  16. Yesterday
  17. AnonymBruker

Ukeplan, dagbok, søvn

Du kan skrive det du føler for og du kan også bruke farger hvis du synes at det er lettere. Anonymkode: 3fcec...439
  18. Fionys

Da har du en hvile puls som er vanlig for godt trente voksne.
  19. Fionys

Ukeplan, dagbok, søvn

Skal prøve å se på den boken. Jeg skal ikke skrive detaljer, men med enkle ord. Det går kanskje også an i den boka?
  20. kupton

Er det pillemisbruk å bruke antidepressiv medisin??

Han er vel ikke så presis i sin muntlige fremstilling at du kan tolke det på denne måten. Han kan ha ment: Jeg misbrukte sovemedisiner i tillegg til at jeg tok antidepressiva.
  21. Haha 😁 Husker luftgeværet ditt! Og jeg vet at jeg lurte på å fortelle om strykebrettet, men turde ikke 😁 Nå er det så lenge siden, minst 20 år, det funker fremdeles, og jeg tenker på at det var en gave de få gangene i året som jeg stryker 😅😅😅
  22. AnonymBruker

Ukeplan, dagbok, søvn

For meg så har det hjulpet å skrive ned ting. Det ga meg mer oversikt og innflytelse på livet mitt. Jeg bruker en bok som heter listelykke og den kan du skrive detaljert i. Anonymkode: 3fcec...439
  23. AnonymBruker

Nå vet jeg hvorfor jeg ble født

For meg så høres det ut som en tvangstanke. Du kan se det på den måten at den tvangstanken om at du absorberer mye negativ energi enn andre overskygger det gode du absorberer. Forsøk å leke litt med denne tanken og tenk at den bare er en rar tanke og ikke noe mer så kanskje den ikke blir automatisk slik den er nå. Jeg ville ha prøvd ut kognitiv terapi og evt. mentalisering for å finne mer ut av hvorfor du tenker akkurat den tanken. Anonymkode: 94816...a0d
  24. frosken

Vanskelig å be om hjelp

Jeg tror grunnen til det er at psykologen har problemer med å få gjort h*n skulle ha gjort. I tillegg kommer det at mange har hatt vansker med å få gjennomført behandlingstimer i korona-tiden. Hvis du ønsker ny time, så er nok det beste å ta kontakt selv med jevne mellomrom.
  25. stjernestøv

Jepp.
  26. AnonymBruker

Vanskelig å be om hjelp

Psykologen sa at h*n skulle kontakte meg for flere måneder siden. Har hatt behov for kontakt opptil flere ganger denne perioden, men får ikke til å ta kontakt selv. Jeg har i utgangspunktet alltid syntes det har vært vanskelig å ringe dit (det vet h*n), men føler meg i tillegg så avvist og forlatt, og at h*n ikke bryr seg. Slike lange pauser har vært flere ganger der jeg går rundt å venter på å bli kontaktet. Hva kan grunnen være for at h*n ikke tar kontakt? Jeg er så sint og lei meg, for jeg trenger virkelig den hjelpa. Anonymkode: 3b694...0d4
  27. AnonymBruker

Forrige uke? Anonymkode: 7d799...2ad
  28. stjernestøv

Og nå er hvilepulsen min på 58,så ja det var nok medisinen som økte pulsen.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...