Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hvor kan jwg kjøpe en godt dundyne? Jeg har sånn en fra Jysk og jeg er ikke fornøyd.
  3. Jeg håper svettegreier kommer ikke tilbake. Det var helvete.
  4. Today
  5. AnonymBruker

Liker du å gi oralsex?

Jeg liker å gjøre det, men selvfølgelig ikke på hvem som helst. Selv om jeg er ung, bryr jeg meg lite om kjønnshår, så lenge man er ren. Trenger heller ikke være helt nyvasket, så lenge en har vasket seg samme dag. Forutsett at man drikker nok vann Anonymkode: 7658f...705
  6. AnonymBruker

Date min tidligere fastlege

Siden leger må ha 6 i snitt omtrent fra videregående (med mindre de vil ta utdannelsen i utlandet), er det nok meget stor sannsynlighet for at disse har veldig god hukommelse langt over det gjennomsnittelige mennesker har. Er en ekstrem siling i den retningen med systemet vårt. Så det har trolig lite med deg å gjøre akkuratt det. Så nei regner med at han er intelligent og har god hukommelse, og med høy status på toppen er det ikke rart om du blir litt gira på en slik mann ja Du får ha lykke til på jakten, du er nok ikke den eneste som sikler etter mannen Anonymkode: 0dd95...1a4
  7. kupton

Svenskene i psykiatrien

De aller fleste skriver norsk. Men det er innenfor Journalforskriften å skrive på svensk eller dansk.
  8. stjernestøv

Svenskene i psykiatrien

Tror de skriver på svensk...
  9. AnonymBruker

Date min tidligere fastlege

Bekreftet nylig at det går greit så lenge det har gått tid, gjerne noen år. Og med vanlige rutinesjekk hos legen, ikke psykisk relatert. Anonymkode: 8f48d...d55
  10. Xtra

Vil mer ned pr dag.

Jeg regner meg selv som litt overvektig til tross for BMI innenfor normalområdet. Det hjelper å være høy
  11. Vi har ulike dundyner til vinter- og sommerbruk. Nå har vi tatt i bruk sommerdynene, som er temmelig tynne. Mulig ull ville vært bedre på noen måter, men elsker jo den lette og bløte dunen.
  12. elina777

Svenskene i psykiatrien

Hvordan gjør de det når de skal skrive rapporter? Prøver de skrive norsk? Eller slipper miljøterapeuter å skrive når de jobber på akuttpsykiatrisk? Eller skriver de på svensk?
  13. Nicklusheletida

Til dere som er eller har vært gjennom overgangsalder.

Alt mellom 45 og 55 regnes som vanlig i følge google Jeg har ei venninne som er 5 år yngre enn meg og som heller ikke har hatt mens på lenge.
  14. Da er jeg tidelig ute. Siden 46. år hadde jeg ingen mens. Med 48 har jeg mye tørrhet og svie. Nå skal jeg tar litt hormoner. Det hele svettegreia hadde jeg med 45 tror jeg. Jeg spør meg når overgangsalderen er over.
  15. AnonymBruker

Liker du å gi oralsex?

Du får vel ikke kjønnshåret i kjeften når du gir oralsex til en mann!? Så sant ikke de du har vært borti tidligere har hatt kjønnshår rundt kukhodet og nedover skaftet, da. 😉 Når det er sagt synes jeg moten med barbering er litt snodig. Voksne mennesker har kjønnshår. Barn har ikke. Skjønner du hva jeg mener da? Anonymkode: 765d4...d72
  16. Anbr42

En gang ustabil- alltid ustabil

Det er godt mulig at jeg har misforstått noe.
  17. Nicklusheletida

Til dere som er eller har vært gjennom overgangsalder.

Vi har dundyner. Deilig om vinteren, men ikke nå. Tror jeg må prøve ulldyne jeg også.
  18. Ann Christin

Maggie

Da personen som opprettet det opprinnelige innlegget har slettet seg som bruker stenger vi tråden da de ikke kan komme med tilsvar. Ann Christin, admin
  19. Maggie55

Maggie

Vi er ikke alle så godt fornøyd med alt i Norge. Kanskje derfor noen av oss er mere negative.
  20. Gargamel

Vil mer ned pr dag.

Jeg så at Jon Almås er offisielt overvektig etter BMI-skalaen. Da er det ganske lite å gå på, selv om han har fått en aldri så liten antydning til mage.
  21. Maggie55

Maggie

Det er ikke alt som er bra for en og alt trenger man ikke av ordsalalater. Ting kan ofte søs så mye enklere. Det er om jurister som ikke kan regelverket og ikke får rett lønn. Husker en sommerjobb jeg hadde. Det var butikkjobb og alt jeg fikk i lønn etter mange uker var noen utrangerte glassboller fra butikken. Ante ikke hvem jeg skulle henvende meg til. En annen gang kom jeg i banken og skille ta ut penger jeg hadde fått etter noe min far hadde arvet. Bare noen kroner men bankfunksjonæren som var en av dem som hadde overfalt meg som barn sa at noen hadde vært å hentet pengeene. Hadde ingenting jeg skulle sagt. Vi har ikke alle hatt noe godt liv i Norge selv om vi er oppvokst her.Det er mye rart man kan utsettes for. Jeg kunne skrevet bøker.
  22. Hvor har du kjøpt den?
  23. Gargamel

Synes du IS krigerne/hustruene bør få komme "hjem"?

Hvis de ikke har gjort noe ulovlig i Irak eller Syria så er jo saken grei. Da må de eventuelt dømmes i Norge. Når det gjelder samarbeid med IS er det veldig mye som er ulovlig i Irak. Jeg tipper det blir minst 15 års fengsel å i det hele tatt oppholde seg i Irak som IS-medlem. Det er minstestraffen for IS-samarbeid der. Folk har fått 15 år bare for å sørge for vannforsyning under IS, og rettssakene kan vare i under 5 minutter. (Sånn sett har jeg snille øyeblikk hvor jeg tenker at man burde fått til en internasjonal domstol og et minimum av rettssikkerhet.) Uansett: Jeg lurer på hvordan det går med norske klovner som har posert med våpen på Youtube. Det tar seg nok ikke bra ut i rettssalen i Mosul. Ideelt sett skulle jeg ønske man kunne gjøre en sortering basert på om folk utgjør en trussel mot Norge. Jeg synes litt synd på de som var ekstremt unge, ble presset av eldre kjæreste og angrer seg. Noen mener IS-folk ville late som de var snille for å komme hjem, men på meg virker det som om de rett og slett ikke klarer å stenge det inni seg. Hatet bare bobler ut av dem så de ikke klarer å gjennomføre et kort TV-intervju uten å komme med trusler. Noen driver IS-justis i fangeleirene og trakasserer kvinner som ikke er "anstendig kledd". De er ikke akkurat taktiske.
  24. Skal innrømme jeg trodde du overdrev litt, men jeg har faktisk ikke svettet noe. Har vært oppe i 19 grader på soverommet også, og det er jo ganske varmt. Jeg er veldig glad du anbefalte den. Og nå har jeg anbefalt den videre til en kompis som fant ut at han måtte ha en sånn dyne
  25. Dun er jo klamt. Hadde det ikke vært for at ull er tungt, hadde jeg hatt ullsovepose på tur 😅 Ulltrøye gjør heller ikke helt samme nytta. Nå er det lenge siden jeg har brukt dundyne da, så jeg skal ikke uttale meg for hardt om det. Og jeg har vel egentlig ikke blitt så svett om natta i telt, som jeg kan bli hjemme. Heldigvis! Det hadde vært rimelig krise meg våt sovepose.
  26. AnonymBruker

Synes du IS krigerne/hustruene bør få komme "hjem"?

Syns dette er vanskelig. Tenker man først og fremst må tenke landets sikkerhet. Vet ikke hvordan ekspertene vurderer disse barna ? Kan de bety en trussel ? Eller kanskje det er en fordel å hente ut flest mulig barn så tidlig som mulig fra disse leirene og begrense den negative påvirkningen til neste generasjon. Anonymkode: e51d8...1f5
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden