All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Det hjelper jo litt da?
-
Thai mat.
-
Ja? Anonymkode: c8d84...beb
-
Stusser på opplysninger i saken mellom Viggo Kristiansen og Eivind Pedersen
Lady HM svarte på AnonymBruker sitt emne i Åpent forum
Han har jo ikke fått betalt av Kristiansen, derfor finnes det ingen mulig svindel enda. Når og hvis han får betalt, kan han fint betale tilbake det han da ikke lenger hadde rett til via NAV. Så trygdesvindel er nok det minste problemet i denne saken. - I dag
-
jo jeg så det og...
-
AnonymBruker svarte på AnonymBruker sitt emne i Åpent forum
Bry deg om noe annet. Anonymkode: 6cd55...8e8 -
Jeg syns det er merkelig at Viggo nekter å hatt avtale med å betale han. Andre og? Anonymkode: a744f...164 -
EU sender regning på 20000 per år per husstand til Agder
psykedeliker svarte på AnonymBruker sitt emne i Åpent forum
Nok en gang svarer du ikke på spørsmålet, men prøver å skifte fokus til noe annet. Det sier mest om deg. -
Sommerkoteletter med potetsalat og tsatsiki.
-
Du har rett i at Pepsi Max inneholder vann, men det vil ikke hydrere eller virke like godt som vann Anonymkode: c8d84...beb
-
Ok. Stod mest om tennene der da.
-
Ble tidlig mat i dag, nnnydelig og fersk sushi, det var så godt. Er syk og sliter med matlyst så det var helt perfekt 👍👍👍 Jordbær til dessert senere i dag
-
https://www.ung.no/oss/jGGO1n3U6IHv6iP3zUo50y Anonymkode: c8d84...beb
-
Fiskegrateng- M/ poteter og raspa gulrøtter. Smørsaus.
-
Å? Det visste ikke jeg.
-
Ikke samme effekt Anonymkode: c8d84...beb
-
det er jo drikke det også og jeg urinerer av det.
-
Brus er ikke det samme Anonymkode: c8d84...beb
-
Hadde ikke du sluttet på Sobril? Anonymkode: a76b4...8bd
-
Jeg skrev først et langt og utleverende innlegg, men jeg tror det er bedre å gjøre det kort. Jeg er enig i prinsippene dine. Ufør er ikke levelig for meg.
-
Chat GPT er bedre å snakke med enn en psykolog
AnonymBruker svarte på AnonymBruker sitt emne i Psykiatri
Svarte den ikke det samme som den svarte Drømmeautomat da? 🙄 Anonymkode: a04d8...c81 -
Jeg føler meg heldig som er frisk nok til å jobbe. Gir meg høyere inntekt og mer tilbake til samfunnet enn de som går på trygd. Anonymkode: 148b7...09f
-
Høyre vil fjerne muligheten til å motta uføretrygd før fylte 30 år for svært mange
Jeg har vært sykemeldt over lengre perioder pga depresjon og dobbel depresjon. Å dra ut, gå tur, reise, holde på med geocaching og Ingress er faktisk flere av tingene legen har beordret meg om å gjøre. Altså alt som gir meg glede på noe som helst nivå. Om jeg har problemer med ryggen min pga prolaps som er tilbakevenende så er det nettopp ut og gå tur i ulendt terreng som er det jeg skal. Jeg skal ikke ligge eller sitte inne over lengre tid. Maks 30 min, helst ikke så mye engang bortsett fra når jeg sover. Anonymkode: 86035...3e3- 14 svar
-
1
-
Dere som er i mot at politiet skal være bevæpnet, hva skulle politimannen gjort i dette tilfellet uten skytevåpen?
Drømmeautomat svarte på AnonymBruker sitt emne i Åpent forum
Jeg er i stor grad enig i det du sier. Islam har både blitt politisert og praktiseres på en mye mer bokstavtro måte i enkelte områder i verden enn hva som stort sett er tilfelle med kristendom. Poenget her var simpelthen hva man oppdager om man faktisk går til tekstene. Da er det lite hold for å si at koranen er en mer grusom bok enn bibelen, tvert imot. -
Bare fordi jeg generelt er nysgjerrig på bruk av AI og hva de lagrer o.s.v så spurte jeg også chatgpt de samme spøremålene:
- 47 svar
-
1