Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Siden dette av og til er et tema her, legger jeg ut en oppsummering fra NHI
  3. AnonymBruker

Å være kald

Jeg er ikke kald hvis det er det du mener. Anonymkode: a3252...5a5
  4. kupton

Å være kald

Kan du gi et eksempel på slik adferd? Husk at på deg selv kjenner du ingen andre. Mennesker er svært ulike.
  5. Siden jeg har vært et helt yrkesliv på den andre siden, kan jeg si noe om hva jeg tror om dette. Behandlere "tenker" mye mindre rundt slike ting enn det de fleste pasienter tror. I stedet registrerer de i større grad det som skjer uten å ha så mange personlige "tanker" rundt det. At pasienter gråter litt i timene er helt vanlig. En snakker jo nettopp om det som er vondest og vanskeligst.
  6. Thebutterfly

Et sår i øyebrynet som kommer og går, hva er det?

Dersom du er bekymret så ville jeg ha tatt en legetime. Men det høres uskyldig fordi du sier det forsvinner i blant. Men for å være på den sikre siden så ville jeg latt legen ta en titt på det.
  7. Selv om ting ble vanskelig av noe trenger man vel ikke skrive på den måten. Men kanskje vi leser innlegget ulikt. Jeg oppfattet det som spydig og indirekte drittslenging mot en gruppe mennesker her på forumet. Et slags stikk mot de som sliter med psykose. Men mulig jeg oppfattet det feil.
  8. AnonymBruker

Han vil sove med lukket vindu, og jeg med åpent

Samme her. Jeg sov med vinduet oppe i natt også på eget rom og jeg sov virkelig godt. Våknet uthvilt og fornøyd. Noe jeg ikke har gjort når jeg har sovet med det lukket. Føler meg fresh etter natt med vindu åpent. Anonymkode: d93e8...453
  9. Det er sant. Og jeg lurer på hvorfor. Mitt inntrykk er at de fleste menn elsker sex så jeg synes dette er veldig rart. Anonymkode: 10477...6d6
  10. Opplysninger i pass er ikke sensitive. Man viser pass overalt for å identifisere seg. Opplysninger om helse er noe helt annet. Anonymkode: 47763...dd4
  11. Mulig det. Jeg spurte samboer i morges om hva han og kompisen gjorde på i går. Han sa først at han ikke husket. Og så sa han at kameraten var syk. Ok du hjalp han med å handle eller noe sånnt da sa jeg. Han sa ja. Jeg spurte om kameraten var interessert i menn. Han sa at kameraten har kone hjemme. Han kommenterte ikke noe mer om det. Jeg lurer bare på om han er utro. Er vanskeligere å bli om det er tilfelle. Men jeg føler også at mangelen på et sexliv er veldig rart. Og jeg synes at sex er en måte å vise kjærlighet på. Så jeg må virkelig tenke gjennom dette og hva jeg skal gjøre. Jeg burde nok gjøre det slutt pga manglende sex. Men det er ikke så enkelt for jeg er allikevel blitt glad i han. Anonymkode: 10477...6d6
  12. Jeg skrev jo nettopp om min erfaring. Kan ikke se at jeg har påberopt meg å vite "svaret for alle".
  13. Today
  14. emilie321

Ukas vekt, uke 46

Jeg har vært på galleien sånn matmessig, men prøver desperat å få snudd om. Har noen bra dager, men så havner jeg utpå igjen. I går kjøpte jeg to nye bukser som jeg skal bruke på København turen, og de var såpass trange at jeg ikke bør gå opp ett gram før turen (har bittelitt å gå på sånn at jeg kan kose meg på turen) Så nå bare må jeg. Og vekta viser nå 3,4 kg mer enn det minste jeg var i høst, men allikevel 16 kg mindre enn i fjor høst. Så jeg bør vel alt i alt være fornøyd.
  15. Er det trygt å sende slik sensitiv informasjon på e-post, da? Når man frarådes å sende detaljert informasjon om helse på e-post.
  16.  cilie

Ukas vekt, uke 46

Jeg må veie meg fast jeg og etter bolle-gildet tidligere i høst. Nå trodde negative jeg at jeg faktisk hadde mistet et par kg. Men neida, her har vekta økt 1,4 kg på 2 uker. Jeg orker ikke ketose, men synes som å være eneste mulighet for vektnedgang for meg🤭🙈
  17. AnonymBruker

Å være kald

Hvordan klarer noen å være så kalde at de tramper på noen som ligger nede? Jeg forstår det ikke. Jeg hadde aldri klart det. Anonymkode: a3252...5a5
  18. Med all respekt frosken, her tar du feil !!!. Her lar du din egen erfaring og egne følelser være svaret for alle. Anonymkode: 8edf0...6e8
  19. Gondor

Ukas vekt, uke 46

Da har jeg fått veid meg igjen. 76,1 kg denne gangen. 900 g mindre enn i går morges og 1,2 kg mer enn forrige uke. Ja, ja. Bra er det ikke, men i hvert fall litt bedre enn i går.
  20. kupton

Lamorigin og kvetiapin

Mekanismen er ukjent.
  21. AnonymBruker

Noen som har fått pensjonen denne måneden?

Hurra! Anonymkode: 9161d...3c6
  22. AnonymBruker

Noen som har fått pensjonen denne måneden?

Ja, den har kommet Anonymkode: 8a9f2...436
  23. Villanda

Lamorigin og kvetiapin

Hva er det som gjør at lamotrigin senker konsenteasjon av kvetiapin? Opptak? Kortere halveringstid? NÅ har jeg vel hatt en pause? 🤣😉 (Og jeg som aldri ville ta kvetiapin har tatt opptil 375 mg.! Mellom 200 og 400, det som skal til for å sove) Om kvelden nærmest sjangler jeg. Må støtte meg i gelenderet når går i trappa. Skal aldri mer ta det før barna er i seng, jenta tatt opp på do og klesvasken hengt opp. Og våkner mellom 03 og 04. Trodde ikke den skulle dlå meg sånn ut etter bare en halvtime. Men får veldig god oppfølging!
  24. AnonymBruker

Å ta viktige beslutninger

Hvor lang tid anbefales det at man venter med å ta viktige beslutninger når man er ustabil inni seg? Jeg tenker da på dager og uker. Anonymkode: 41fcd...ad9
  25. AnonymBruker

Hvis du hadde dummet deg loddrett ut...

Jeg må for øvrig komme meg videre, så jeg avslutter temaene og ønsker ingen videre diskusjoner. Jeg skal heller lese igjennom rådene jeg har fått mange ganger. Anonymkode: d6864...d58
  26. AnonymBruker

Hvis du hadde dummet deg loddrett ut...

Jeg skal prøve. Det er ikke lett når noen tydelig viser deg at du ikke fortjener å ha det bra heller, håper på forståelse for det og at det får meg til å føle meg llte verdt. Men jeg setter pris på all støtten jeg får her inne og skal prøve å komme meg gjennom den vonde tiden fremover, dette vil ta tid. Anonymkode: d6864...d58
  27. AnonymBruker

Hvordan takle at jeg er ille å forholde seg til uten å bli syk?

Tusen takk for all støtte i en vanskelg og vond stuasjon. Anonymkode: ee7be...9c5
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...