All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Men kan du ikke bare drikke en-til-to cider hjemme først, da? Og se om det har noen effekt?
- 44 svar
-
1
-
Jeg opplevde det samme, det viste seg å være blodpropp i mitt tilfelle. Anonymkode: 61584...1a5
-
Fem cider om dagen er jo mye hvis det er hver dag eller nesten hver dag. Anonymkode: 182fe...cf1
-
ja mulig det, jeg blir helt nummen av å lese tilbake i tid. psykologen på dps døgn mente det var mye, husker jeg blandet det med vival og.
-
Det er ikke mye, men tror det er mye for de med diagnosen vi har.
-
ok. det var sikkert bare tre fire fem cider om dagen da.
-
Tror ikke du drakk heftig da jeg leste om deg her en gang i 2016.
-
ja det er jo det, drakk jo heftig i 2014. Ikke så heftig da men mannen var sur pga det.
-
Du røyker ikke, så vidt jeg vet? Vekt kan jo kanskje være en faktor. Anonymkode: 3d0ab...af8
-
Okei. Ja. Men om du blir rar av alkohol nå er ikke godt å si. Enten må du slå det fra deg ellers må du prøve deg fram. Er vel eneste alternativ du har.
-
Jeg håper inderlig de kommer til å trenge færre av oss alle i fremtiden slik at folk får mer frihet til å styre sin egen tid. Jeg tror allerede vi ser en nedgang i behovet for programmerere, men jeg frykter ikke for stillingen jeg har nå. Enn så lenge er det behov for folk i denne rollen, og en ikke-tekniker vil ikke være i stand til å gjøre det jeg gjør, ennå.
- 9 svar
-
1
-
fant en fra 2014 og da tok jeg seroquel 200 mg og drakk cider, var ikke helt god da heller. det var vel rett før jeg ble innlagt for siste gang det. ja føler behov for alkohol innimellom.
-
Nei det skjønner jeg du ikke vil. Samtidig skjønner jeg hvorfor du ønsker å ha mulighet til å ta noen glass i ny og ne.
-
ja man glemmer så mye med tiden, lurer på om det var i 2017 jeg tok min siste cider da. skal se om jeg finner flere tråder. Vet ikke om jeg tør nå hvis jeg kan risikere å bli psykotisk av det, dit vil jeg ikke.
-
For gjort å glemme. Jeg er stabil psykisk nå og tanken på hvordan jeg var før er helt fjern. Men én sannhet er det uansett. Vil anbefale det å evt prøve hjemme med 2-3 cider og kjenne på hvordan det påvirker deg. For meg personlig så øker det psykotiske symptomer midlertidig dersom jeg drikker mye, men ikke så mye at jeg mister kontrollen.
-
Herregud tenker jeg om det, det kan jo tiltrekke negative krefter. har visst glemt mye jeg.
-
Jeg sliter med tung og kort pust. Jeg går også veldig fort tom for luft når jeg snakker. Har vært hos legen og tatt pusteprøve. Ingen tegn til astma. Er det bare overvekt da eller er det noe annet? BMI 36 så veier jo alt for mye. Men jeg blir tung i posten av hver minste ting. Er redd for at de går i fellen og skylder på overvekt når det egentlig er noe galt.
-
Hva tenker du om det da?
-
Fant en tråd fra 2017 der noen påstod jeg var psykotisk og jeg tok en cider og tørte ikke drikke mer for det tiltrakk negative krefter.
- I dag
-
Ja, det har jeg. Men benyttet meg mest til en egen avtale om brukerstyrt i akuttpsykiatrien. Gikk sjeldent mer enn 3-4 uker mellom hver innleggelse. Det er sykt å tanke på. På den tiden hadde jeg alvorlig grad av emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Hver innleggelse varte i én uke. Har ikke den diagnosen lenger og klarer meg uten innleggelser. I hvertfall foreløpig. Er 3,5 måneder siden sist innleggelse.
-
Nei er nok ikke det. Husker ikke hva du drakk, men du drakk i hvert fall.
-
Trodde ikke jeg hadde drukket alkohol på mange år, trodde det var lenger enn seks år siden.
-
Så vidt jeg vet er det ikke diagnose som avgjør, men om du har nytte av brukerstyrt seng.. Anonymkode: 08873...6bb