All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Du kan si til fastlegen at du har lest i felleskatalogen at man skal være oppmerksom mht symptomer som kortpustethet når det gjelder bruk av Leponex. Hjertehelse er viktig - og det er kjent at folk med psykiske lidelser i for liten grad følges opp mht dette. Kanskje vil han si at han ikke tenker at du er kortpustet i den grad at det er grunn til bekymring, - men du bør uansett si at du ønsker at han gjør en ordentlig vurdering. Det er ikke gitt at han kjenner til potensielle bivirkninger på Leponex, han har neppe mange pasienter som bruker det.
-
Var jeg deg ville jeg tatt to halvlitere med cider og så tatt blodtrykk. Og sjekket. Ble det ikke så gæli så kunne du prøve med noe mer på konsert. Anonymkode: dde8a...575
-
Eva Sofie begynte å følge ChatGPT
-
Har den reell kunnskap eller etterligner den kunnskap (informasjon)?
-
Jaja gå da hehe
-
Springe rundt? Anonymkode: 182fe...cf1
- I dag
-
Å hjelpes håper ikke det er noe slikt.
-
Ja det stemmer. Vet ikke hvordan jeg skal gå fram mtp å få utredning da. Skal jeg liksom si at noen på nett rådet meg til det, og at jeg ikke stoler på utredningen hans?
-
Jo takk. Det er veldig deilig.
-
Det er noe helt annet ja og veldig gjenkjennbart... 🙈
- 51 svar
-
1
-
jo klarer det Men om det er plass i frysen da...
-
Du drikker 5 liter koffeinholdig drikke om dagen og klager på at du har problemer med å få sove om natten?!
-
Brukte 7,5mg tidligere, men da delte jeg ofte tabletten. Nå bruker jeg 5mg.
- 5 svar
-
1
-
Nå får du gi deg da! 😂 Neste gang du er på butikken kjøper du isbitposer, fyll i appelsinjuice eller vann og legg dem flatt i fryseren. Etter noen timer har du masse deilige isbiter! Det er ikke noe jobb i det hele tatt.
-
bruker 7,5 mg og alltid gjort det gangene jeg har brukt.
-
vet ikke om det går uten alkohol, hadde tenkt å gå med sønnen og datteren. de kommer til å drikke og springe rundt der.
-
Ja hvis jeg tør.
-
Ja jeg forstår jo at jeg er inne i et blindspor både tankemessig og følelsesmessig.
- I går
-
Er Zopiclon det samme som Imovane? Anonymkode: 72813...93b
-
Bruker du 5 eller 7, 5 mg Imovane?
Den forsvunne diamanten svarte på AnonymBruker sitt emne i Psykiatri
Du kan gå inn på Helsenorge for å se resepthistorikken. -
Fastlegen skriver ut 7,5 mg, men jeg tror jeg brukte 5 mg da jeg gikk til DPS. Hvordan finner jeg ut hva jeg brukte før? Anonymkode: 72813...93b
-
Angst ved bipolar lidelse, behandle eller ikke?
AnonymBruker svarte på AnonymBruker sitt emne i Psykiatri
Takk Anonymkode: fb3e2...ad6 -
Jeg vet ikke om det har noe å si. At man har en sykdom og går på medisiner fra før er vel en viktig faktor når man skal vurdere en tilstand tipper jeg men vet ikke Anonymkode: fb3e2...ad6 -
Har det noe å si at du har bipolar lidelse siden du nevner det? Anonymkode: 69f4b...028