Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Lillemus

    Veie oss hver fredag?

    Har igjen 200 g til før-påskevekten, men ligger rimelig stabilt så jeg er fornøyd. Hadde begynt å måle liv, mage og hofter før påske, men det har jeg helt glemt etterpå!
  3. AnonymBruker

    Selvbruning

    Du gjør dette aaaaaaaltfor komplisert. Du tar en runde når du føler for å få en liten utseendemessig oppkvikker. Du går ikke inn i et ekteskap med selvbruningskremen som krever at du påfører så og så ofte. Anonymkode: 49d37...f42
  4. Trinity80

    Noen som har en fortid med rus ...

    Anonyme som imponerer igjen… Burde ikke ha vært tillatt. Alle under brukernavn pls.
  5. Trinity80

    Depersonaliseing etter seponering

    @Admin nå må det faktisk tas grep her.
  6. Du steker den og fryser den. Anonymkode: ec597...b12
  7. Det har jo litt å si hvor lenge det er siden. Men hvis den har ligget i kjøleskap hele tiden, er den sannsynligvis helt OK. Da er jeg enig med @Lillemus: Hvis den ikke lukter merkelig: Del den i biter og stek dem godt før de fryses igjen.
  8. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Ja det skal bli🫡 fullraport🤭 Fint det, har fløtemysost i kjøla.
  9. Mëmëso

    Veie oss hver fredag?

    Vekta har stått bom stille denne uken. Egentlig fornøyd med det med tanke på alt jeg har spist.
  10. farløs

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Ikke verst☺️ Store gleder hos meg🤭 iallfall nå tiden.
  11. Mëmëso

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Hehe, ja, gi beskjed om hva du synes Tror ikke det har noe å si, jeg spiser vanlig gudbrandsdalsost eller fløtemysost.
  12. Jeg ville nok stekt den opp før jeg frøs den på nytt. Del den i små strimler og stek den, kjøl den ned og sleng den i fryseren - da er det veldig lettvint å ta den opp og bruke i salat f.eks. Om det lukter litt muffens av den så kaster du den.
  13. Jeg tok altså opp en fryst kyllingfilet fra fryseren for 2-3 dager siden eller noe sånt og la den rett fra fryser og inni kjøleskapet men så ble den aldri brukt og i dag har jeg alt spist og reiser i 13-tiden og blir vekke til søndag kveld. Hva kan jeg gjøre med den rå kyllingfileten så jeg slipper kaste den, kan jeg fryse den for andre gang? Eller er der andre tips der ute? Anonymkode: 027af...727
  14. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Skal prøve den dag i dag☺️ jeg har en halv agurk og brunost så det passer fint, spenning i hverdagen🤭 Har det noe å si på type brunost?
  15. adhoc

    Noen som har en fortid med rus ...

    Rapportert som brukerangrep.
  16. AnonymBruker

    Depersonaliseing etter seponering

    Ja, jeg synes @Admin burde ta grep her. Enten utestenge vedkommende eller kanskje der er en mulighet for å bare la vedkommende poste med brukernavn og ikke mer som anonym? Da kan jo hun/han ikke lyve om at det ikke er dem som står bak alle disse samme/like trådene... Anonymkode: 45c34...f11
  17. AnonymBruker

    Depersonaliseing etter seponering

    Har skikkelig vondt av deg, begynner ålure på om du ikke husker du poster de samme trådene her? Anonymkode: ff248...144
  18. Glitter

    Noen som har en fortid med rus ...

    Vet ikke hva jeg skal svare på dette. Men du leser tydeligvis i dagboken min i det skjulte også drar du innhold fra den ut på forumet skjult bak AB. Deg om det. Men jeg kan jo ikke bare gi opp. Og la barna være? Hva er det for noe å si?
  19. Vhanja

    Noen som har en fortid med rus ...

    Våger du å skrive det samme til Glitter under nick? Eller visste du at dette var så ille skrevet at du måtte ta den feige veien og gjemme deg bak anonymbruker for å spy ut dette?
  20. ISW

    Noen som har en fortid med rus ...

    Hva i alle dager?? Glitter sliter med dette og fortjener hjelp, ikke disse pekefingrene. Det er også ganske ambisiøst å stille diagnosen schizofreni på DOL.
  21. AnonymBruker

    Noen som har en fortid med rus ...

    Bare innse at det ikke kan hjelpes. Du bruker mye ressurser på å havne der du nøyaktig var. La barna dine være og innfinne deg i at du sliter for mye til å komme deg videre og ta vare på barn. Om du lurer på hvorfor jeg mener det her, les i dagboken din. Så blir du påminnet ALLE rundene dine. Du er i tillegg schizofren/ schizoaffektiv. Slå deg til ro med tilværelsen din som alkoholiker og stoffmisbruker. Anonymkode: bd92e...89d
  22. Nøkkelost. Og pate med bacon. Og Kaviar.
  23. I dag
  24. Trinity80

    Depersonaliseing etter seponering

    Du må få hjelp. Eller slutte å poste her, du ødelegger forumet - og deg selv.
  25. Trinity80

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Veldig, hester er de mest emosjonelle intelligente dyrene vi kjenner til. Man kan samregulere med de🥰
  26. Trinity80

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Enig. Jeg har en kjeks som jeg liker med halv skive brunost på. Min favo til kvelds🤗 Livets små gleder!
  27. Tusen takk for tips. Jeg skal forsøke ta kontakt. Hva er forskjellen på hesteassistert psykoterapi og terapiridning da? Er det førstnevnte for psyken og sist nevnte for det fysiske? Har jeg skjønt det rett da? Jeg har ikke klart å finne noen på google som driver med det. Så da tenker jeg at jeg ønsker å kontakte kommunen bare for å være sikker på at jeg ikke har gått glipp av noe tilbud om terapiridning eller lignende. Men hvem i kommunen henvender jeg meg til med spørsmål da? Anonymkode: e0fde...ad7
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...