Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Lillemus

Humor i natten!

Det kan godt være du har rett, jeg har aldri hørt på teksten.
  3. elina777

Kupton/andre. Er Zyprexa en bra medisin?

Skulle ønske Z var forbudt, så hadde ikke kroppen min blitt ødelagt
  4. Blomsterfluen

Humor i natten!

ok. jeg trodde prayer var en mann som leste bønner.
  5. Lillemus

Humor i natten!

Sangen heter "Just like a prayer" og betyr "Akkurat som en bønn", det er altså ikke noen mann det synges om.
  6. Blomsterfluen

Humor i natten!

er ”just like a Prayer” han som er illuminati?
  7. Lillemus

Hackere.

Væske til dampsigaretter.
  8. Blomsterfluen

Hackere.

hva er damp?
  9. Blomsterfluen

Hackere.

Det er trygt å handle på eBay om man bruker PayPal til å betale med, for blir du svindlet på eBay så gir paypal deg pengene igjen.
  10. bibben

Som franklyscalet, har også jeg god nytte av Zyprexa som hjelper godt mot tankekjør, angst/katastrofetanker, og gir ro og tretthet om kvelden. Men jeg blir tung i hodet om morgenen, så sjakktrekket er å ta Zyprexa’en i god tid før du legger deg. I perioder med hypomani har Zyprexa også hjulpet. Jeg mener selv at jeg spiser mer, er mer sulten, men ikke i betydningen «ulvehunger» slik noen opplever på Zyprexa. Så alt i alt kan dette medikamentet anbefales for de tingene du ønsker hjelp til. Zyprexa kan også reguleres og er derfor et «fleksibelt» medikament; jeg har i alle fall fått fritt leide til å opp- og nedjustere dosen etter behov.
  11. elina777

Gått opp 40 kg med zyprexa, fikk sove av den før, men ikke nå lenger, får restless legs
  12. franklyscarlet

Min erfaring er: ja, definitivt. Jeg har brukt Zyprexa mot mani, psykose og insomni. Min erfaring er at Z fungerer veldig godt mot alt det du spør om, men det «koster også litt». Personlig blir jeg ekstremt trøtt, også når jeg ikke skal være det, men det blir litt bedre etter hvert. Og så blir jeg veldig fysen på mat, spesielt godteri. Det hjelper å forbedrede seg på det. Å planlegge måltider, og å ikke ha fristende usunn mat hjemme. Jeg går alltid opp tre kg på Zyprexa, men jeg går det ned igjen når jeg slutter. Personlig ønsker jeg ikke å gå på Z fast, men bruker det heller når det er krise, eller bare «litt krise»☺️
  13. Today
  14. AnonymBruker

Har brukt Cisordinol i svært mange år og det har fungert bra. Men jeg har alvorlige søvnproblem og blitt avhengig av Imovane og Sobril . Blir ikke trøtt av Cisordinol 30 mg. Skal til legen i morgen og tenkte høre med han hva jeg bør gjøre. Er Zyprexa en bra medisin for tankekjør, angst og ikke minst søvnproblemer. Vil gjerne ha råd og innspill. Legen kan ikke så mye om psykiatri så tenkte komme litt forberedt med innspill hva jeg evt kan prøve ut. Anonymkode: 90073...d80
  15. stjernestøv

Hackere.

Ja jeg har paypal og pleier å bruke det, forstår ikke dette helt jeg...
  16. påskelilje

Tips til vår på-loffen-tur til vestlandet.

Er ikke så godt kjent på Nord-Vestlandet. Hvor langt sør vil dere? Veldig fint i Aurland, Undredal, Voss, Hardanger. Imponert over at dere vil ligge i telt så lenge
  17. AnonymBruker

Hackere.

Jeg tenker han mente misbruke kortet. Jeg tror det tryggeste er å opprette en PayPal konto, linke kortet til denne kontoen, og så velge betaling via PayPal når du handler online. Da blir kortnummeret kun lagret ett sted. Anonymkode: 08685...28f
  18. påskelilje

Humor i natten!

Oi - det var jo virkelig surt!!! Veldig tydelig når de hadde klippet det på den måten. Hørte det ikke selv på lørdag, hørte bare om det i etterkant.
  19. AnonymBruker

Mistro-tillit-naivitet?

Vi er ikke like og tenker forskjellig. Anonymkode: 13a3b...952
  20. stjernestøv

Hackere.

Han snakket bare om korte og ikke om pc. Ja håper det går bra da
  21. stjernestøv

Hackere.

Ok. Jeg spurte om noen hadde prøvd å hacke kortet mitt, og da sa han ja. Det var visst et stort beløp og da fattet de mistanke.
  22. AnonymBruker

Hackere.

Vel folk legger forskjellig mening i "hacking", dersom han faktisk trodde at du var blitt hacket slik at noen har adgang til PCen din, ville han nok bedt deg reinstallere windows for da nytter det ikke med nytt kort dersom noen har kontroll over PCn din vil de bare stjele neste kort også 😛 Men tviler på det det går nok bra skal du se Anonymkode: b3b8c...37b
  23. AnonymBruker

Hackere.

Er vel heller noen som har hacket en nettbutikk du har handlet i. Anonymkode: 08685...28f
  24. stjernestøv

Humor i natten!

Det var surt ja, trodde det ikke jeg. Det var fint det på youtube.
  25. stjernestøv

Hackere.

Ok. Han sa noen hadde prøvd å hacke meg, men det er første gangen på alle disse årene. Tror ikke jeg handler fra utlandet mer, bortsett fra damp.
  26. AnonymBruker

Humor i natten!

Se videoen jeg la ut nederst på forrige side. Anonymkode: 7c4bc...a44
  27. AnonymBruker

Sosialtrygd på litt over 5000 til dekning av alt?

I kortere perioder går det sikkert bra, men på sikt blir det nok stramt (dukker alltid opp dyrere ting man trenger som nytt kjøleskap, tv, briller, tannlege etc.). Anonymkode: bdba6...96d
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...