Gå til innhold

eldre kvinner og sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oj! er man ELDRE ved 52-års alder?

*forundret*

"Eldre" er et begrep som flytter seg med årene. Da jeg var 14, synes jeg damer på over tretti nærmet seg betegnelsen "eldre". Nå stanger jeg selv mot 30, og synes selvsagt at jeg lett går under betegnelsen "ungdom" ennå.

Nå er min "eldre" grense flyttet seg til 60 (rundt mine foreldres alder). Men min far ville nok lynsja meg om jeg tiltalte han som "eldre". Han er jo "i sin beste alder"...

(Da jeg var 14 hadde jeg forøvrig denne planen for livet: Jeg skulle ikke gifte meg før sent i livet - altså ved fylte 24 år. Og første barn skulle jeg ha når jeg var 25. For da var jo likevel livet "over", ikke sant? *flirer*)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100006-eldre-kvinner-og-sex/#findComment-566915
Del på andre sider

Annonse

"Eldre" er et begrep som flytter seg med årene. Da jeg var 14, synes jeg damer på over tretti nærmet seg betegnelsen "eldre". Nå stanger jeg selv mot 30, og synes selvsagt at jeg lett går under betegnelsen "ungdom" ennå.

Nå er min "eldre" grense flyttet seg til 60 (rundt mine foreldres alder). Men min far ville nok lynsja meg om jeg tiltalte han som "eldre". Han er jo "i sin beste alder"...

(Da jeg var 14 hadde jeg forøvrig denne planen for livet: Jeg skulle ikke gifte meg før sent i livet - altså ved fylte 24 år. Og første barn skulle jeg ha når jeg var 25. For da var jo likevel livet "over", ikke sant? *flirer*)

Ja, helt klart - jeg er nå 40, -og syns ikke de på 70 er så gamle heller - jo,- i kropp - men i sinn? langt i fra.

Jeg er en av de som ser på BigBrother - og i dag så skal gutta strippe for jentene.....en av jentene, -Therese på 22, gruer forferdelig til å se de gamle, ekle kroppene! hehe - han eldste er 43 -og aldeles sprek i kroppen, synes nå jeg. Og hvor er Ronny ekkel hen - sånn kropslig?

Det er så søtt å høre på de yndige fjortisene - - man er jo fjortis til man er 27 nå! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100006-eldre-kvinner-og-sex/#findComment-566965
Del på andre sider

Ja, helt klart - jeg er nå 40, -og syns ikke de på 70 er så gamle heller - jo,- i kropp - men i sinn? langt i fra.

Jeg er en av de som ser på BigBrother - og i dag så skal gutta strippe for jentene.....en av jentene, -Therese på 22, gruer forferdelig til å se de gamle, ekle kroppene! hehe - han eldste er 43 -og aldeles sprek i kroppen, synes nå jeg. Og hvor er Ronny ekkel hen - sånn kropslig?

Det er så søtt å høre på de yndige fjortisene - - man er jo fjortis til man er 27 nå! :)

Hva ! Og dette sier Therese som har fylt silikon i kroppen sin før hun er 22 år gammel !!

Hilsen en mann som også er

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100006-eldre-kvinner-og-sex/#findComment-567037
Del på andre sider

"Og hvor er Ronny ekkel hen - sånn kropslig?"

R O M P A .

Så du den eller? Dissa værre enn bestemors dæter jo!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100006-eldre-kvinner-og-sex/#findComment-569006
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...