Gjest fghgjghj Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er det sånn det skal være da? Problemer, problemer. Ikke hverdagslige problemer, eller problemer som vi lett kan takle når det er "oss to mot resten av verden", men nei - her har vi problemer innen den instansen i livet som liksom skal være den tryggeste og sterkeste; parforholdet. Utroskap, svik, hensynsløshet, behov for ekstra stimuli av motsatt kjønn, store ord og liten handling, løgn; EGOISME. Det var ikke sånn det skulle bli. Har jeg levd meg for mye inn i kristendomstimene på skolen - trass i min ikke spesielt kristne oppdragelse -, mens alle andre har levd seg for mye inn i Glamour, Dynastiet og Fresh Prince? Skal jeg bare bli gal med en gang og legge meg inn på livstid? Dette er jo helt tragisk, og jeg nekter å innfinne meg i at det er sånn det skal være nå til dags. Alle, overalt, alle. Er det ikke måte på hva gutter (og sikkert mange jenter) kan få seg til å lyge om for å få det som dere vil? Er det sånn at dere våkner opp en dag og tenker, hei, i dag skal jeg få meg kjæreste sånn at JEG kan få meg kone og barn, for det har jeg lyst på i dag! OG så lyger dere for fulle mugger: "du betyr alt for meg kjære, jeg vil aldri svikte deg, jeg mente det ikke, unnskyld, jeg skal aldri gjøre det igjen, det er bare meg for deg, andre jenter for meg er kun mennesker, alle mennesker er vakre, hun er bare et vanlig vakkert menneske, men ikke så vakker som deg, jeg har aldri gått bak ryggen din, jeg ville aldri gjort noe for å såre deg, jeg lyger ikke, jo jeg løy men jeg ville ikke miste deg, jeg lover å legge alle fakta på bordet nå, jeg lover å gjøre det godt igjen, nei ikke akkurat nå for jeg har ikke råd, jo men den nye bilen min til en halv million TRENGTE den lakkbehandlingen skjønner du kjære, ja og jeg og han tenker å investere i en ny leilighet sammen, men når jeg får råd LOVER jeg å gjøre det godt igjen med en sydentur altså, og jeg lover å gå i behandling og hvis det er det du vil, ja jeg skal gjøre alt! nei jeg har ikke tid til deg akkurat nå kjære for nå skal jeg ordne noe med bilen, men jeg skal gjøre det godt igjen altså!!!" Eller hva med type sjalu sjåvinist som mener bortsett fra at du er et helvetes kvinnfolk som faen ikke er verdt noen ting, så er du jo verdt noe!Du må jo bare skjønne at han er MANN, så han har andre rettigheter! Eller hva med opptatt fyr, som mens dama sitter hjemme (sikkert nedbrutt), sier at det er deg han fremdeles vil ha, og når du bemerker at det er dårlig gjort ovenfor dama å si sånn, sier han at han driter i det. Du lurer på hvorfor i all verden han er sammen med dama da hvis han egentlig vil ha noen andre, men han sier: Når jeg ikke kan få deg så må jeg jo ha noen andre?! JEG GIR OPP. TAKK FOR MEG. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100061-dette-er-ikke-bare-meningsl%C3%B8st-men-tragisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melissa86 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er enig med deg, dette er tragisk. Hva er galt med å være trofast og ha gjensidig respekt for hverandre? Er ikke det litt av vitsen med et forhold, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100061-dette-er-ikke-bare-meningsl%C3%B8st-men-tragisk/#findComment-567158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.