Gjest Grabukk Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 vet du, jeg har det på akkurat samme måte! hvorfor, spør jeg bare, er det ingen gutter som har problemet med orgasme?? kanskje det er dem som bør sette seg inn i kvinnekroppen, ikke bare vi som må tenke at "vi ikke får det til"... har ikke all verdens erfaring som syttenåring, men jeg det har hendt seg at jeg har fått orgasme ved bare å være så opphisset at det holdt at han koom inn i meg... men ellers trengs lirking og luring, og ikke opphold underveis... venter ennå på det virkelig store! Du kan ikke sidestille og sammenligne kvinnelig og mannlig orgasme sånn uten videre. Sjøl om kvinnefrigjøring, seksuell opplysning og trygghet med prevensjon har gjort at kvinner idag i langt større grad enn før får orgasme ved sex, så er det fortsatt over 20% som aldri noensinne får det i livet. Tallet for menn er nærmere null. Forklaringen er nokså enkel. Den kvinnelige orgasme har ingen egentlig forplantningsmessig funksjon og derfor unødvendig for arten(menneskets) videre formering. Det hjelper lite om menn setter seg allverdens inn i kvinnekroppen og dens funksjoner hvis hun ikke er i stand til å åpne munnen og fortelle hva hun liker og ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grabukk Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 vet du, jeg har det på akkurat samme måte! hvorfor, spør jeg bare, er det ingen gutter som har problemet med orgasme?? kanskje det er dem som bør sette seg inn i kvinnekroppen, ikke bare vi som må tenke at "vi ikke får det til"... har ikke all verdens erfaring som syttenåring, men jeg det har hendt seg at jeg har fått orgasme ved bare å være så opphisset at det holdt at han koom inn i meg... men ellers trengs lirking og luring, og ikke opphold underveis... venter ennå på det virkelig store! Du kan ikke sidestille og sammenligne kvinnelig og mannlig orgasme sånn uten videre. Sjøl om kvinnefrigjøring, seksuell opplysning og trygghet med prevensjon har gjort at kvinner idag i langt større grad enn før får orgasme ved sex, så er det fortsatt over 20% som aldri noensinne får det i livet. Tallet for menn er nærmere null. Forklaringen er nokså enkel. Den kvinnelige orgasme har ingen egentlig forplantningsmessig funksjon og derfor unødvendig for arten(menneskets) videre formering. Det hjelper lite om menn setter seg allverdens inn i kvinnekroppen og dens funksjoner hvis hun ikke er i stand til å åpne munnen og fortelle hva hun liker og ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Hei igjen! Trist å høre at du faker, men jeg kjenner meg godt igjen. Jeg drev også sånn før. Det tok meg ca. et halvt år å få en orgasme for første gang- men nå får jeg det også uten klitorisstimuli. Det har sikkert noe med erfaring å gjøre. Når det gjelder orgasme og misjonærstillingen- face it, gutter, jenter kommer som regel ikke da... Det er mer for å være grei fordi vi vet at dere liker det... Det JEG har begynt å gjøre, er rett og slett å stoppe hvis jeg føler at det går feil veg, at jeg ikke kommer og han er i ferd med å bli rød i kinnene.... Da sier jeg som regel "Hey! Stopp en halv. Dette funker ikke helt for meg. Kan vi ikke gjøre sånn og sånn, kan ikke du ta på meg der og der..." osv. Det viser seg at gutta liker at vi tar kontrollen litt. Det viser ihvertfall at en er ærlig, ikke sant? Du kan også si at du vil prøve nye ting, eksprimentere, bruke fantasien osv. Er du nervøs, si det også til ham. For å ha bra sex, er ærlighet og åpenhet absolutt første bud. Håper det blir bedre da!! :-) *kos* At jenter gir uttrykk for at de ønsker å ha det godt er meget bra. Det virker stimulerende på guttene at jentene er aktive og har lyster, at de ikke bare står til tjeneste for guttene. Flott, fortsett med det, da vil det gå deg bra og du vil leve lenge i landet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Hei igjen! Trist å høre at du faker, men jeg kjenner meg godt igjen. Jeg drev også sånn før. Det tok meg ca. et halvt år å få en orgasme for første gang- men nå får jeg det også uten klitorisstimuli. Det har sikkert noe med erfaring å gjøre. Når det gjelder orgasme og misjonærstillingen- face it, gutter, jenter kommer som regel ikke da... Det er mer for å være grei fordi vi vet at dere liker det... Det JEG har begynt å gjøre, er rett og slett å stoppe hvis jeg føler at det går feil veg, at jeg ikke kommer og han er i ferd med å bli rød i kinnene.... Da sier jeg som regel "Hey! Stopp en halv. Dette funker ikke helt for meg. Kan vi ikke gjøre sånn og sånn, kan ikke du ta på meg der og der..." osv. Det viser seg at gutta liker at vi tar kontrollen litt. Det viser ihvertfall at en er ærlig, ikke sant? Du kan også si at du vil prøve nye ting, eksprimentere, bruke fantasien osv. Er du nervøs, si det også til ham. For å ha bra sex, er ærlighet og åpenhet absolutt første bud. Håper det blir bedre da!! :-) *kos* At jenter gir uttrykk for at de ønsker å ha det godt er meget bra. Det virker stimulerende på guttene at jentene er aktive og har lyster, at de ikke bare står til tjeneste for guttene. Flott, fortsett med det, da vil det gå deg bra og du vil leve lenge i landet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Du trenger stimulering av klitoris. Det gjelder for de aller fleste kvinner.Det er typisk at du får utløsning når du rir han, for da stimulerer du klitoris og området rundt. Det betyr at dere må finne stillinger hvor klitoris får mekanisk stimulering. En måte å få det til på er at du bruker egne fingre under samleiet. Det er helt ok, ingen grunn til å være sjenert eller skamme seg for det. Eller at gutten stimulerer deg ved å bruke hånden, for eks. hvis han kommer inn i din skjede bakfra. Det er mange måter å få dette til på rent teknisk, så dere må eksperimentere dere frem til det som gir best resultat for dere begge. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Du trenger stimulering av klitoris. Det gjelder for de aller fleste kvinner.Det er typisk at du får utløsning når du rir han, for da stimulerer du klitoris og området rundt. Det betyr at dere må finne stillinger hvor klitoris får mekanisk stimulering. En måte å få det til på er at du bruker egne fingre under samleiet. Det er helt ok, ingen grunn til å være sjenert eller skamme seg for det. Eller at gutten stimulerer deg ved å bruke hånden, for eks. hvis han kommer inn i din skjede bakfra. Det er mange måter å få dette til på rent teknisk, så dere må eksperimentere dere frem til det som gir best resultat for dere begge. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Skyld på han! Det er mannen som skal gi jenta orgasme. Kvinner har ikke noe ansvar selv for å få orgasme. Er alle enige? Dette er bare reinspikka tull. Kvinnen har ansvar for sin orgasme. Han kan ikke gi henne den, hun må jobbe for å få den. Fantasiene hjelper godt, dessuten litt friksjon både her og der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Skyld på han! Det er mannen som skal gi jenta orgasme. Kvinner har ikke noe ansvar selv for å få orgasme. Er alle enige? Dette er bare reinspikka tull. Kvinnen har ansvar for sin orgasme. Han kan ikke gi henne den, hun må jobbe for å få den. Fantasiene hjelper godt, dessuten litt friksjon både her og der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Takk for svar muskelen. Skulle bare ønske jeg greide å føle det samme som det du sier du føler. Du skjønner... jeg har allerede merket disse musklene mine der i underetasjen. Når jeg bruker dem holder kjæresten min på å gå amok. Han sier jeg er veldig flink å bruke dem. Men problemet er altså at jeg er visst ikke følsom i huden i skjeden. Noe er det ivertfall. Kanskje ting blir bedre etter hvert. Jeg hadde sex for første gang for 5 måneder siden. Kanskje jeg ikke er så vant med sex enda at jeg kan ha glede av det? Sex ble ivertfall noe annet enn hva jeg har ventet meg. Greier du forresten å få orgasme uten klitorisstimuli? Selvssagt kan jeg ikke si noe til kjæresten min heller om dette. Da får han dårlig selvtillit i senga. Aner ikke hvor mange orgasmer jeg har "faket" mens han har tatt meg i for eksempel misjonærstillingen. Jeg "må" jo nesten fake når han har holdt seg i evigheter for at jeg skal få orgasme. Hufffffff teite meg. Det er ikke så mye følelser i selve skjedeveggen, annet enn reaksjon på trykk, særlig lengst inne. Jeg vil anta at du med tiden, når du er blitt tryggere på deg selv, og finner ut av hva som er godt for deg, vil få det bedre. Det er snakk om litt mer egenbevissthet på kropp og sensualitet. Bli kjent med kroppen din, prøv å onanere, og kjenn etter hvor deilig det er å tisse, kunne slappe av i underlivet samtidig som du puster dypt ut og inn noen ganger, ta deg på brystene. Det er mange måter å kjele med egen kropp for på den måten å vite hva du skal be kjæresten om. Gutter trenger ofte veiledning fra jentene for å bli brukbare elskere. Du er for såvidt i gang med dine bekkenbunnsmuskler som gjør at gutten nesten går fra forstanden. Finn ut hva du syns er godt på din egen kropp og be han om assistanse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Takk for svar muskelen. Skulle bare ønske jeg greide å føle det samme som det du sier du føler. Du skjønner... jeg har allerede merket disse musklene mine der i underetasjen. Når jeg bruker dem holder kjæresten min på å gå amok. Han sier jeg er veldig flink å bruke dem. Men problemet er altså at jeg er visst ikke følsom i huden i skjeden. Noe er det ivertfall. Kanskje ting blir bedre etter hvert. Jeg hadde sex for første gang for 5 måneder siden. Kanskje jeg ikke er så vant med sex enda at jeg kan ha glede av det? Sex ble ivertfall noe annet enn hva jeg har ventet meg. Greier du forresten å få orgasme uten klitorisstimuli? Selvssagt kan jeg ikke si noe til kjæresten min heller om dette. Da får han dårlig selvtillit i senga. Aner ikke hvor mange orgasmer jeg har "faket" mens han har tatt meg i for eksempel misjonærstillingen. Jeg "må" jo nesten fake når han har holdt seg i evigheter for at jeg skal få orgasme. Hufffffff teite meg. Det er ikke så mye følelser i selve skjedeveggen, annet enn reaksjon på trykk, særlig lengst inne. Jeg vil anta at du med tiden, når du er blitt tryggere på deg selv, og finner ut av hva som er godt for deg, vil få det bedre. Det er snakk om litt mer egenbevissthet på kropp og sensualitet. Bli kjent med kroppen din, prøv å onanere, og kjenn etter hvor deilig det er å tisse, kunne slappe av i underlivet samtidig som du puster dypt ut og inn noen ganger, ta deg på brystene. Det er mange måter å kjele med egen kropp for på den måten å vite hva du skal be kjæresten om. Gutter trenger ofte veiledning fra jentene for å bli brukbare elskere. Du er for såvidt i gang med dine bekkenbunnsmuskler som gjør at gutten nesten går fra forstanden. Finn ut hva du syns er godt på din egen kropp og be han om assistanse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Jeg hadde det som deg før. Men etter at jeg traff min mann og ble eldre og mer sikker på meg selv, og han for den saks skyld, så ble også sexen annerledes. Nå kan jeg faktisk få orgasme uten stimuli av klitoris, det kunne jeg ikke før. Man lærer seg etter hvert også å si ifra hva man vil at han skal gjøre. Og man tør mer selv også. Si til ham hvordan du har det, stimuler deg selv eller få ham til å gjøre det. Alt dette beriker sexlivet utrolig mye. Om man ikke får annet igjen for det enn nytelse av å se at partneren har det godt, blir man til slutt lei, og det er jo ikke meningen. Begge skal ha det godt i sengen og bli tilfredsstilt, syns jeg. Lykke til! Hilsen Sabla Å utvikle trygghet på egen seksualitet og kropp er viktig for å kunne fungere. Det kan ta lang tid, og mange kommer dessverre aldri så langt. Du har vært heldig med din personlighetsutvikling. Det gjelder for såvidt dere begge. Så det er bare å gratulere dere og håpe at dere får et langt liv sammen, med mye hygge og kos. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Jeg hadde det som deg før. Men etter at jeg traff min mann og ble eldre og mer sikker på meg selv, og han for den saks skyld, så ble også sexen annerledes. Nå kan jeg faktisk få orgasme uten stimuli av klitoris, det kunne jeg ikke før. Man lærer seg etter hvert også å si ifra hva man vil at han skal gjøre. Og man tør mer selv også. Si til ham hvordan du har det, stimuler deg selv eller få ham til å gjøre det. Alt dette beriker sexlivet utrolig mye. Om man ikke får annet igjen for det enn nytelse av å se at partneren har det godt, blir man til slutt lei, og det er jo ikke meningen. Begge skal ha det godt i sengen og bli tilfredsstilt, syns jeg. Lykke til! Hilsen Sabla Å utvikle trygghet på egen seksualitet og kropp er viktig for å kunne fungere. Det kan ta lang tid, og mange kommer dessverre aldri så langt. Du har vært heldig med din personlighetsutvikling. Det gjelder for såvidt dere begge. Så det er bare å gratulere dere og håpe at dere får et langt liv sammen, med mye hygge og kos. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egentlig? Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Det er ikke så mye følelser i selve skjedeveggen, annet enn reaksjon på trykk, særlig lengst inne. Jeg vil anta at du med tiden, når du er blitt tryggere på deg selv, og finner ut av hva som er godt for deg, vil få det bedre. Det er snakk om litt mer egenbevissthet på kropp og sensualitet. Bli kjent med kroppen din, prøv å onanere, og kjenn etter hvor deilig det er å tisse, kunne slappe av i underlivet samtidig som du puster dypt ut og inn noen ganger, ta deg på brystene. Det er mange måter å kjele med egen kropp for på den måten å vite hva du skal be kjæresten om. Gutter trenger ofte veiledning fra jentene for å bli brukbare elskere. Du er for såvidt i gang med dine bekkenbunnsmuskler som gjør at gutten nesten går fra forstanden. Finn ut hva du syns er godt på din egen kropp og be han om assistanse. Det du sier om onanering er ikke noe nytt for meg. Jeg starta med det allerede da jeg var i femårsalderen. Det husker jeg godt fordi det var en jente som var noen år eldre enn meg som lærte meg det. Hun gjorde det foran meg. Dette har vært med på å lage en slags skamfølelse for meg angående å la følelsene slippe løs. Jeg føler det er litt skittent på en måte. Delvis fordi jeg absolutt ikke er lesbisk eller bifil og føler skam over å ha opplevd noe seksuellt sammen med en jente. Da jeg var i 6-7års alderen viste denne jenten meg også hvordan jeg skulle sitte over henne og gni meg mot henne til jeg fikk orgasme. "Leken" varte frem til jeg var ca 11 år og forstod mer hva det innebar. Dette ligger på en måte som en mørk sky inni meg når jeg tenker på det. Og det du sa om å ta på mitt eget underliv og pupper det gir meg lite tenning. Jeg skal gjøre som du nevnte. Jeg skal være flinkere til å si fra til han hva jeg synes er godt. Men jeg blir litt oppgitt med tanke på at han har hatt veldig mange jenter før meg som burde ha gjort han ferdig trenet. Mens jeg som har han som min aller første i sengen får han til å gå av skaftet med både "vanlig" sex og oralsex. Jeg sitter rett og slett igjen med et inntrykk av at menn er alt for opptatt av sin egen nytelse. De burde bli flinkere til ivertfall å bruke mer tid på forspillet. Tror du at mine opplevelser i barndommen kan ha ødelagt mye for meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egentlig? Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Det er ikke så mye følelser i selve skjedeveggen, annet enn reaksjon på trykk, særlig lengst inne. Jeg vil anta at du med tiden, når du er blitt tryggere på deg selv, og finner ut av hva som er godt for deg, vil få det bedre. Det er snakk om litt mer egenbevissthet på kropp og sensualitet. Bli kjent med kroppen din, prøv å onanere, og kjenn etter hvor deilig det er å tisse, kunne slappe av i underlivet samtidig som du puster dypt ut og inn noen ganger, ta deg på brystene. Det er mange måter å kjele med egen kropp for på den måten å vite hva du skal be kjæresten om. Gutter trenger ofte veiledning fra jentene for å bli brukbare elskere. Du er for såvidt i gang med dine bekkenbunnsmuskler som gjør at gutten nesten går fra forstanden. Finn ut hva du syns er godt på din egen kropp og be han om assistanse. Det du sier om onanering er ikke noe nytt for meg. Jeg starta med det allerede da jeg var i femårsalderen. Det husker jeg godt fordi det var en jente som var noen år eldre enn meg som lærte meg det. Hun gjorde det foran meg. Dette har vært med på å lage en slags skamfølelse for meg angående å la følelsene slippe løs. Jeg føler det er litt skittent på en måte. Delvis fordi jeg absolutt ikke er lesbisk eller bifil og føler skam over å ha opplevd noe seksuellt sammen med en jente. Da jeg var i 6-7års alderen viste denne jenten meg også hvordan jeg skulle sitte over henne og gni meg mot henne til jeg fikk orgasme. "Leken" varte frem til jeg var ca 11 år og forstod mer hva det innebar. Dette ligger på en måte som en mørk sky inni meg når jeg tenker på det. Og det du sa om å ta på mitt eget underliv og pupper det gir meg lite tenning. Jeg skal gjøre som du nevnte. Jeg skal være flinkere til å si fra til han hva jeg synes er godt. Men jeg blir litt oppgitt med tanke på at han har hatt veldig mange jenter før meg som burde ha gjort han ferdig trenet. Mens jeg som har han som min aller første i sengen får han til å gå av skaftet med både "vanlig" sex og oralsex. Jeg sitter rett og slett igjen med et inntrykk av at menn er alt for opptatt av sin egen nytelse. De burde bli flinkere til ivertfall å bruke mer tid på forspillet. Tror du at mine opplevelser i barndommen kan ha ødelagt mye for meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Skyld på han! Det er mannen som skal gi jenta orgasme. Kvinner har ikke noe ansvar selv for å få orgasme. Er alle enige? Nei, det er jeg ikke enig i. (men du mente det sikkert ikke seriøst heller) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Skyld på han! Det er mannen som skal gi jenta orgasme. Kvinner har ikke noe ansvar selv for å få orgasme. Er alle enige? Nei, det er jeg ikke enig i. (men du mente det sikkert ikke seriøst heller) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Takk for svar muskelen. Skulle bare ønske jeg greide å føle det samme som det du sier du føler. Du skjønner... jeg har allerede merket disse musklene mine der i underetasjen. Når jeg bruker dem holder kjæresten min på å gå amok. Han sier jeg er veldig flink å bruke dem. Men problemet er altså at jeg er visst ikke følsom i huden i skjeden. Noe er det ivertfall. Kanskje ting blir bedre etter hvert. Jeg hadde sex for første gang for 5 måneder siden. Kanskje jeg ikke er så vant med sex enda at jeg kan ha glede av det? Sex ble ivertfall noe annet enn hva jeg har ventet meg. Greier du forresten å få orgasme uten klitorisstimuli? Selvssagt kan jeg ikke si noe til kjæresten min heller om dette. Da får han dårlig selvtillit i senga. Aner ikke hvor mange orgasmer jeg har "faket" mens han har tatt meg i for eksempel misjonærstillingen. Jeg "må" jo nesten fake når han har holdt seg i evigheter for at jeg skal få orgasme. Hufffffff teite meg. Mange menn tenker kun på egen nytelse, men sånn burde det ikke være. Skikkelige mannfolk setter partneren sine behov i første rekke(de gode elskerne), så kast han ut!.(ikke finn deg i det) Guttene må hele tiden spørre hva som er godt, og som vil føre til orgasme for jenta. Men mange jenter er også sjenerte og tør ikke å si fra, pga lav seksuell selvtillit. Er han dårlig så det rett ut at han er håpløs. ikke bare ligg der, for at han skal få "tømt" seg, eller for å være snill, da er du på nivå med en hore. Eller er CAT-stillingen(clitoris aligment movement) en god stilling som sørger for at klitoris blir bra stimulert samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Takk for svar muskelen. Skulle bare ønske jeg greide å føle det samme som det du sier du føler. Du skjønner... jeg har allerede merket disse musklene mine der i underetasjen. Når jeg bruker dem holder kjæresten min på å gå amok. Han sier jeg er veldig flink å bruke dem. Men problemet er altså at jeg er visst ikke følsom i huden i skjeden. Noe er det ivertfall. Kanskje ting blir bedre etter hvert. Jeg hadde sex for første gang for 5 måneder siden. Kanskje jeg ikke er så vant med sex enda at jeg kan ha glede av det? Sex ble ivertfall noe annet enn hva jeg har ventet meg. Greier du forresten å få orgasme uten klitorisstimuli? Selvssagt kan jeg ikke si noe til kjæresten min heller om dette. Da får han dårlig selvtillit i senga. Aner ikke hvor mange orgasmer jeg har "faket" mens han har tatt meg i for eksempel misjonærstillingen. Jeg "må" jo nesten fake når han har holdt seg i evigheter for at jeg skal få orgasme. Hufffffff teite meg. Mange menn tenker kun på egen nytelse, men sånn burde det ikke være. Skikkelige mannfolk setter partneren sine behov i første rekke(de gode elskerne), så kast han ut!.(ikke finn deg i det) Guttene må hele tiden spørre hva som er godt, og som vil føre til orgasme for jenta. Men mange jenter er også sjenerte og tør ikke å si fra, pga lav seksuell selvtillit. Er han dårlig så det rett ut at han er håpløs. ikke bare ligg der, for at han skal få "tømt" seg, eller for å være snill, da er du på nivå med en hore. Eller er CAT-stillingen(clitoris aligment movement) en god stilling som sørger for at klitoris blir bra stimulert samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Du skriver at han også har hatt sex med mange før, og da burde han jo ha lært...hmm, ikke rart de har dumpet han. Mulig han er et håpløst tilfelle, eller at han rett og slett ikke forstår. Eller han bryr seg rett og slett ikke noe om deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-45921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Du skriver at han også har hatt sex med mange før, og da burde han jo ha lært...hmm, ikke rart de har dumpet han. Mulig han er et håpløst tilfelle, eller at han rett og slett ikke forstår. Eller han bryr seg rett og slett ikke noe om deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10007-hva-f%C3%B8ler-dere-egentlig/page/2/#findComment-52797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.