Gå til innhold

21 og bortenfor alt håp?

Anbefalte innlegg

Gjest janette

Det hjelper deg vel ikke, men syntes faktisk det høres kjempefint ut, å bli med hjem og bare snakke...

Har hatt en del one night stands jeg godt kunne vært foruten (rundt 10 one night stands) før jeg kom i siste faste forhold (vart i seks år nå), og for å være ærlig så har ikke erfaringene vært alt for gode med disse.. innledningen, å bli kjent med noen, å bli opphisset, å rote litt - det var den beste delen, selve sex delen ble alltid nedtur, for preget av presentasjon og ikke alltid 100% stå på... alkohol innblandet de fleste gangene og, så akten ble så som så... kanskje det bare er meg, men... angrer ikke akkurat, gjort er gjort, og jeg hadde vel lurt fælt om jeg ikke hadde gjort meg disse erfaringene...sånn som du gjør nå.... men personlig foretrekker jeg faste forhold hvor man er glade i hverandre og stoler på hverandre nok til å åpne for hva en liker/eksperimentere. De beste sex opplevelsene har kommet i forhold, ikke fra one night stands...for meg :)

Enig med maddiiken. Jeg har hatt mange one night stands, og ingen av dem var gode! Alle i forbindelse med drikking også. Du har heller ingen hast. Ikke ha med deg en jente hjem kun for å knulle! Det er altså bedre med en du bryr deg om, og hun blir nok bare glad for at du ikke har vært rundt! Min mann var 25 da han ble sammen med meg, og da var han jomfru. Ventet på den rette. Jeg angrer mine flaue one night stands! Og flyr du rundt kan du jo bli smittet med f.eks. klamydia. Som du faktisk ikke merker og kan føre til at jenter blir sterile (vet ikke hvordan det er med gutter). Alt i alt: vent og ikke stress:)

Fortsetter under...

Fra dum liten jente.... Der kan du se hva konsekvensen av ons kan bli!!!!

To spørsmål.

1) -- Jeg gidder ikke å bli med i et forhold når jeg vet at jeg ikke kan tilfredstille jenta pga manglende erfaring. Hver gang det har skjedd har jeg bare slått opp før det har blitt seriøst. --

Er dette typisk for noen som er ute etter et ONS ?

2) Vet du ikke at kondomer beskytter like godt mot kjønnsykdommer som faste forhold.

Gjest Janitra

hvordan tissen din ser ut skal du ikke bry deg om, de jentene du har hatt med hjem har jo ikke sett den likevel, derfor har det i hvertfall ikke noe med den og gjøre. Dessuten er ikke jenter så fryktelig opptatt av hvordan den ser ut etc.

Men har du noen gang tenkt på å ta initiativet selv da? veldig mange jenter liker at gutter tar initiativet, spesielt hvis de også er uerfarne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...