Gå til innhold

Kløe nedentil - kan jeg smøre på noe?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliannea

Håper noen av jentene her kan gi meg noen gode råd.. :)

Oppdaget for tre dager siden at jeg er sår og rød i hele slimhinnen nedentil. Og det klør..!! Trodde først det var sopp, men det er det nok ikke. Klør mest rundt urinrørsåpningen, men det gjør ikke spesielt vondt når jeg tisser..

Har aldri hatt urinveisinfeksjon før, så jeg vet ikke hvordan det kjennes. Noen som vet om det kan være det? Begynte i går å spise tranebærkapsler og drikke masse juice, sånn i tilfelle..

Lurer også på om noen har erfaring med å smøre på noe lindrende, f.eks yoghurt naturell?

Fortsetter under...

Gjest Juliannea

prøv canesten salve fra apoteket. kan du skrive her om det hjelper?

Hei, jeg har begynt å smøre på Pevaryl, som i likhet med Canesten er en ikke-reseptbelagt krem mot sopp. Den hjelper, så det er nok sopp jeg har vært plaget av disse dagene, selv om jeg ikke hadde den typiske hvite, tykke utfloden.

Canesten ville nok dermed også virket bra.

Gjest canesten?

Er en bedøvende salve som heter Xylocain.

Uten resept på apoteket.

Jeg beskrev det samme som deg på apoteket, men fikk ikke hjelp synes jeg. Damen fant en salve mot fotsopp??! Så jeg ventet til neste legetime (var gravid) og spurte der. Fikk derimot kun stikkpille på apoteket, men ønsket også salve. Nå vet jeg at det fins salve også, men dumt å ikke få ordentlig informasjon!!

Gjest Vikturalia

Jeg beskrev det samme som deg på apoteket, men fikk ikke hjelp synes jeg. Damen fant en salve mot fotsopp??! Så jeg ventet til neste legetime (var gravid) og spurte der. Fikk derimot kun stikkpille på apoteket, men ønsket også salve. Nå vet jeg at det fins salve også, men dumt å ikke få ordentlig informasjon!!

Salve mot fotsopp hjelper også mot sopp i underlivet eller andre steder. (Jeg har brukt fortsoppsalve bak øret...)

Du kunne ikke tenke deg at apoteket visste hva de gjorde, nei??

Annonse

Gjest Så det så!

Salve mot fotsopp hjelper også mot sopp i underlivet eller andre steder. (Jeg har brukt fortsoppsalve bak øret...)

Du kunne ikke tenke deg at apoteket visste hva de gjorde, nei??

Sånn for å forsvare Juliannea ville jeg også vært svært skeptisk til å bruke en fotsoppsalve i underlivet (man skal trossalt være litt forsiktig med akkurat det området! Er ikke akkurat som armen liksom..)

Jeg har selv opplevd at enkelte folk på apoteket tydeligvis ikke vet hva de driver med..

Gjest Så det så!

Sånn for å forsvare Juliannea ville jeg også vært svært skeptisk til å bruke en fotsoppsalve i underlivet (man skal trossalt være litt forsiktig med akkurat det området! Er ikke akkurat som armen liksom..)

Jeg har selv opplevd at enkelte folk på apoteket tydeligvis ikke vet hva de driver med..

Unnskyld! Istedenfor Julieanna var det canesten? som hadde skrevet innlegget! Beklager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...