Gå til innhold

analsex og kroppslige konsekvenser?

Anbefalte innlegg

Gjest maddiiken

Hei..

har eksperimentert litt med analsex i det siste, lurte litt på om det vil ha noen konsekvenser for meg som får analen utvidet... om en gjør det regelmessig? Slappere ringmuskel/lettere å "slippe" ting forbi ved diare? (husker jo homo vitsene fra da jeg var yngre)

Vi får heller ikke penis helt inn, bare sånn 4-5 cm inn... kjenner litt fysisk ubehag avogtil, men samtidig også at det er godt, spesielt psykisk kjennes det veldig godt å ha slik makt over ham, at han nyter det veldig...ser at flere anbefaler bruk av kondom ved analsex, er det veldig nødvendig? Vi har heller aldri likt å bruke kondom, den korte perioden jeg var uten piller og vi var nødt til å bruke kondom resulterte da også i en (nydelig) sønn *ler*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100117-analsex-og-kroppslige-konsekvenser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Hei!

Du skriver at du har glede av ved din endetarm å kunne ha makt over din partner... Ja, ja. Deg om det. Men interessant at du kan ha makt over noen bare ved å bruke endetarmen... Uforståelig for meg, sikkert meningsfullt for andre.

Men er du usikker på konsekvenser av endetarmsex, bør du nok kontakte din fastkege. Hun/han vil sikkert kunne svare på de spørsmål du måte ha.

Vennlig hilsen

Gjest ikke noe nick

Hei

Har prøvd analsex sammen med en god kamerat noen ganger og kan svare på spørsmålene dine

"har eksperimentert litt med analsex i det siste, lurte litt på om det vil ha noen konsekvenser for meg som får analen utvidet... om en gjør det regelmessig? Slappere ringmuskel/lettere å "slippe" ting forbi ved diare?"

Nei, hard mage er mye verre.

"kroppslige konsekvenser?"

Du kan bli sår dersom dere driver på for lenge og han kan få urinveisbetennelse hvis dere ikke bruker kondom.

"Vi får heller ikke penis helt inn, bare sånn 4-5 cm inn... kjenner litt fysisk ubehag avogtil"

6 til 12 cm burde gå greit dersom han trenger veldig sakte inn.

"spesielt psykisk kjennes det veldig godt å ha slik makt over ham, at han nyter det veldig..."

Nettopp, dersom du kniper godt til blir det så trangt at svettedråpene pipler fram på han, artig.. Fikk ikke skikkelig tenning den andre veien, føltest ikke riktig.

Gjest San Fransico XXL

Ifølge analeksperter så blir ringmuskelen strammere når du har analsex, rett og slett fordi du får trent muskelen skikkelig.

Så det med videre ringmuskel skal være en myte.

Hvorfor dere ikke får kølla helt inn aner jeg ikke, men bruk tid.

Hepppz... SDD. Jeg kan nok skrive under på at rumpa har godt av å bli tatt. Som homo deler jeg ditt syn på rumpesex. Deilig. Og helt ufarlig.

Bye...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...