Gå til innhold

Forundret

Gjest En som slapper av.......

Anbefalte innlegg

Gjest En som slapper av.......

Jeg sjønner ikke hvorfor mange av dere tar slik på vei. Det må da gå an og være uenig her inne uten at man trenger åslenge med leppa. Jeg tipper "xyz" egentlig er ganske lei seg nå etter alt dete oppstyret. Jeg er ganske sikker på at intensjonen hennes var ganske god. Hun ønsket å presentere en solskinnshistorie, og så tar folk så på vei!

Det er da ingen som sier at dere _må_ følge rådet hennes?

Jeg har selv vært ufrivillig barnløs i tilsammen 8 år, og jeg har tatt et valg, jeg kan enten irritere med grønn hver gang noen sier noe "uklokt", eller jeg kan la være. Jeg har valgt å la være. Det har gjort livet mitt mye bedre. Å hisse seg opp over andre som ikke mener noe vondt er totalt unødvendig.

Så jenter, prøv og være litt mer overbærende neste gang. Eller rett og slett la vær og svar på innlegg du blir provosert av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100128-forundret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thina

Det må vel være lov å debattere? Jeg liker absolutt ikke desinformasjon og derfor syns jeg det er viktig at feilaktig informasjon ikke blir spredt her. Det må være lov å finne ut om hvor viktig avslapping egentlig er. For min del syns den foreløpige konklusjonen være at avslapping kan hjelpe i noen tilfeller men er ikke noe vidundermiddel som hjelper alle.

Jeg oppfordrer "En som slapper av" til å lese de aktuelle trådene litt mer nøye før du uttaler deg. Xyz har vel ikke kommet med noen solskinnhistorie? Og ingen har vel vært imot at Trolljenta delte sin historie med oss. Det var vel rådene hun kom med som var litt tvilsomme i noens øyne.

Helt enig med "ikke så avslappet alikevel kanskje?" at tonen her har vært bedre. Synd at det er blitt sånt men siden folk skriver ting som kan virke provoserende på enkelte, må vi bare ta konsekvensen og debattere. En annen sak er at ikke alle gidder å være høflige og går til personangrep istedenfor å angripe saken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100128-forundret/#findComment-567610
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...