Gå til innhold

Anbefalte innlegg

så er dette forum ikke lenger det samme som det en gang var.

Synes det er så bedrøvelig å sitte å lese innlegg, hvor man svarer i "sure" toner og ekle tilbakemeldinger. Det er greit nok at alle synspunkter har lov å komme frem, men det går an å bite seg litt i tunga før man bruker den.

Var aktiv bruker her for noen år tilbake, og må si meg enig med den/de som også synes at forum her har forandret seg helt til det negative. Må huske at "ALLE ER HER AV EN OG SAMME GRUNN"

Synes det er bedrøvelig jeg, men det er nok lite å gjøre ved. Men et håp om bedre tider det har jeg, for selv skal min lille snart få muligheten til å bli storebror når vi starter opp igjen i mai.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100133-som-sagtskrevet-tidligere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor starter du/dere nye tråder om samme sak hele tiden? Det er jo faktisk dere som hauser dette opp til å bli debatter, personangrep, og sure miner her inne!

Hadde du/dere holdt dere til den opprinnelige tråden hadde det bare blitt ett inlegg man lett kunne hoppet over. Nå er dere oppe i 5 tråden og nå begynner det å bli vanskelig å overse!

*ler litt oppgitt nå!* :)

Et internett forum vil hele tiden være i endring da det hele tiden vil komme nye personer til. Det er ikke første gang jeg har lest at noen synes at forumet var mye bedre i "gamle dager". Det stemmer vel ikke helt det. Noen ganger er det veldig rolig her med bare "snille" meldinger, mens andre ganger er det temmelig varmt her. For litt over et år siden var det hektisk aktivitet her i flere uker. Dette er bare barnemat i forhold. Tro meg. Litt temperatur må man forresten tåle. Det liver litt opp, eller hva? :o)

Hilsen

Må bare si meg enig med Yogi. Jeg har vært her sånn mer eller mindre de siste 4 årene, og det har alltid vært noen heftige diskusjoner innimellom - særlig etter at noen har slengt inn en eller annen dårlig formulering om adopsjon, "slapp-av-metooden" eller "det er ingen menneskerett å få barn"-frasen. Detaljerte beskrivelser av graviditeter skaper også litt ekstra piff her inne.

Jeg tror vi bare må leve med det. Det er ikke farlig, og de som ikke orker disse diskusjonene får heller hoppe over dem. Stort sett ønsker vi hverandre alt godt, og gir hverandre støtte - og det er fint.

bobla1365380358

Et internett forum vil hele tiden være i endring da det hele tiden vil komme nye personer til. Det er ikke første gang jeg har lest at noen synes at forumet var mye bedre i "gamle dager". Det stemmer vel ikke helt det. Noen ganger er det veldig rolig her med bare "snille" meldinger, mens andre ganger er det temmelig varmt her. For litt over et år siden var det hektisk aktivitet her i flere uker. Dette er bare barnemat i forhold. Tro meg. Litt temperatur må man forresten tåle. Det liver litt opp, eller hva? :o)

Hilsen

må si meg enig i det du sier yogi....tempraturen går definitivt litt opp og ned til tider...men vi er som regel veldig gode mot hverandre synes jeg.....(c;

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...