Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ved de to siste forsøkene (IVF og frys) brukt progesteron cel (Crinone eller hva nå den heter) - men begynner å klø av denne. Ringte derfor Haukeland for å spørre om jeg kunne få prog. sprøyter istedet denne gangen, men jordmoren sa at de hadde prøvd å få tak i men ikke klart det - hadde ringt apoteket, men de hadde ikke fått tak i - med beskjed om at de ar gått ut av produksjon. Noen som vet hvor en kan få tak i - produsent e.l. - noen som har fått dette i det siste. Vet at Svale bukte dette en gang. Noen som kan hjelpe - har ikke lyst på en ny kløe runde igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100148-progesteron-spr%C3%B8yter-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svale

Hei!

Flaks, første gang jeg er innom her etter alt styret! Og ja, ser at det er ikke mye å savne egentlig! Men kunne ikke dy meg på å svare på ditt fortvilte innlegg!

Kjære lille søte du, det er ikke ute av produksjon. Ut ifra hva jeg fikk av informasjon så er det Ullevål, og Rikshospitalet som fører dette middelet. Så du får det lokale apoteket til å bestille Progesteronen til deg.

Lykke til!

Og til alle andre også uansett hvor dere er i gamet, lykke til!

klem fra

Hei!

Flaks, første gang jeg er innom her etter alt styret! Og ja, ser at det er ikke mye å savne egentlig! Men kunne ikke dy meg på å svare på ditt fortvilte innlegg!

Kjære lille søte du, det er ikke ute av produksjon. Ut ifra hva jeg fikk av informasjon så er det Ullevål, og Rikshospitalet som fører dette middelet. Så du får det lokale apoteket til å bestille Progesteronen til deg.

Lykke til!

Og til alle andre også uansett hvor dere er i gamet, lykke til!

klem fra

Hei igjen! og takk for svar. Husker du hva preparatet heter??? Har du fremdeles pakken - ogstår det hvem som er produsent?

Lykke til videre til deg også!!!

Gjest Svale

Hei igjen! og takk for svar. Husker du hva preparatet heter??? Har du fremdeles pakken - ogstår det hvem som er produsent?

Lykke til videre til deg også!!!

På pakken står det ikke annet enn dette:

10 ml

PROGESTERON 25 mg/ml

injeksjonsvæske i.m

1 ml inneholder:

Progesteron, Benzylalkohol 25 mg i jordnøttolje.

På den klisterlappen som det står skrevet så står det også Rikshosipitalets apotek, K.nr 211809, og anvendelsesdato, og en strekkode som er 600045. Det er det som står. Og jeg mener at den blir lagd på Ullevål lab.

Husk at en flaske varer i ca 1 uke og den skal taes + - samme klokkeslett hver dag med 2 timer. Men dette får du sikkert beskjed om fra legen. Bare få resept på preparatet du, og gå til nærmeste apotek og be dem ringe til rikshospitalets apotek. Er legen din i tvil, så be ham ringe til f.eks Rikshospitalet selv.

Måtte bare svare deg på dette! Håper det er til hjelp!

På pakken står det ikke annet enn dette:

10 ml

PROGESTERON 25 mg/ml

injeksjonsvæske i.m

1 ml inneholder:

Progesteron, Benzylalkohol 25 mg i jordnøttolje.

På den klisterlappen som det står skrevet så står det også Rikshosipitalets apotek, K.nr 211809, og anvendelsesdato, og en strekkode som er 600045. Det er det som står. Og jeg mener at den blir lagd på Ullevål lab.

Husk at en flaske varer i ca 1 uke og den skal taes + - samme klokkeslett hver dag med 2 timer. Men dette får du sikkert beskjed om fra legen. Bare få resept på preparatet du, og gå til nærmeste apotek og be dem ringe til rikshospitalets apotek. Er legen din i tvil, så be ham ringe til f.eks Rikshospitalet selv.

Måtte bare svare deg på dette! Håper det er til hjelp!

Tuuuusen takk Svale!!

Til stor hjelp!! DEter nok fordi det er "hjemmelaget" at dette ikke er så lett tilgjengelig antar jeg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...