Gå til innhold

Skikkelig kåt idag..igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Stonehenge

Nå er det påen igjen. Jeg er konstant kåt, har problemer med og konsentrere meg om noen annet. Begynner morran med en runk, dusjer og må jammen ronke i dusjen også. Klarer meg ett par timer før jeg må igang igjen. Sånn fortsetter det til jeg blir rett og slett sår. Men selv da er jeg kåt. Er det noen som har gode råd? Har for tiden ikke noen dame, men kanskje det er det som må til?? Gode råd motaes med glede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100156-skikkelig-k%C3%A5t-idagigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener kåtheten er et problem har jeg følgende råd. Du kan ronke saktere sånn at du ikke blir sår eller ikke ronke i det hele tatt. Hvis du kun tenker på sex uten ronking vil kanskje kåtheten bli lettere å kontrollere.

Bruker du SSRI antidepressiva, Selektiv Seksuell oRgasme Inhibitor, bør du kanskje spørre legen om du kan bruke en lavere dose.

Hvis dette ikke er et problem, gi venuxa addressen din.:-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...