Gå til innhold

Gave til 5-årsjubileum...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som mann ville jeg vel sagt det mest romantiske ville vært å gi deg selv i gave.

Skuff unna eventuelle barn, og gi gubben en het kveld og natt.

Men folk er forskjellige - så du får vurdere om det er noe gubben din vil like; og om det er en gave du kan tenke deg å gi.

Gjest Raffine

"Hva skal jeg med pysj? Jeg ligger jo alltid naken?" hadde vel reaksjonen her blitt på det... :o)

- godteri

- forskjellige nøtter (chili-, cashew-, peanøtter)

- tre par kule sokker

- en sexy boxer

- kyllinger (for påskas skyld!)

- ei lue med logoen til favorittfotballklubben hans

- et gavekort på Jack & Jones til 500 kr

Hva synes dere om dette? Tenkte også å legge oppi et gavekort på meg selv... :)

Hvis dere synes jeg var kjip med pengene så må det nevnes at jeg er en student med dårlig råd!

Annonse

laguna1365380434

- godteri

- tre par kule sokker

- en sexy boxer

Hvis dere synes jeg var kjip med pengene så må det nevnes at jeg er en student med dårlig råd!

Det var en kjempebra og omtenksom pakke!

Den ga meg inspirasjon til å være snill og gjøre noe lignende for kjæresten min også..:)

Gjest Raffine

Det var en kjempebra og omtenksom pakke!

Den ga meg inspirasjon til å være snill og gjøre noe lignende for kjæresten min også..:)

Så bra da! Det er jo viktig å gi hverandre litt omtanke og oppmerksomhet på vanlige grå hverdager også. Det er jeg altfor dårlig til!

Hehe, her frister det å fortelle en liten historie.

Jeg var i byen med ei venninne i høst, og fant ut at jeg ville kjøpe meg noe lekkert undertøy og overraske kjæresten min. Da kommer det surt fra "venninna" mi: "Åja, så du må kle deg sexy for at han skal få lyst på deg!" ...

Snakk om gledesdreper! Men jeg gav blaffen i den ekle kommentaren hennes (som oste av misunnelse), og kvelden ble vellykka! ;)

laguna1365380434