Gå til innhold

lei meg.. (var sint for noen uker siden)

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke signere

Mannen min besto ikke teoriprøven i dag heller. Vi fikk ikke tak i videoen. Kanskje jeg kan kjøpe den i en bokhandel (må til byen da). Og vi som skulle kose oss i dag, bryllupsdagen og alt.... Han begynte å lese i gårkveld kl 22. Ber jeg ham lese i helgen maser jeg. Jeg har sagt han ikke må lese rett før. Vi har heller ikke så mye penger nå, og det at han ikke gidder lese koster oss ekstra. Jeg har enda ikke funnet ut om han har lese- og skrivevansker. Han leser og skriver godt, men vil ikke lese så ofte. I steden for å øve seg til testen holder han på med dataen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100171-lei-meg-var-sint-for-noen-uker-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Når det gjelder dette føles det sånn.... Men det er altså min voksne mann jeg snakker om.. Jeg håper bare han nå har forstått at teoriprøven må øves til!!

Hehe, kjenner meg igjen der gitt!

Kjæresten min var også sånn, åpnet ikke boka før sent siste kvelden før prøven.

Heldigvis så var det jobben som betalte;-)

petter smart

Det virker som om han ikke ønsker å stå på teoriprøven. Vet du om det kan være noen grunner til dette? At han mer eller mindre bevisst saboterer seg selv, fordi han egentlig ikke ønsker førerkortet.

Han hadde strøket flere ganger før? Da burde han innsett alvoret og startet lesingen lenge før prøven dersom han ville stå.

Enten har han lesevansker eller så er han som Lora sier, et lite barn inni seg.

Det virker som om han ikke ønsker å stå på teoriprøven. Vet du om det kan være noen grunner til dette? At han mer eller mindre bevisst saboterer seg selv, fordi han egentlig ikke ønsker førerkortet.

Han hadde strøket flere ganger før? Da burde han innsett alvoret og startet lesingen lenge før prøven dersom han ville stå.

Enten har han lesevansker eller så er han som Lora sier, et lite barn inni seg.

Man burde få max. 3 forsøk på teorien.. Klarer man ikke det er man for tett til å kjøre bil.

Annonse

Har du lappen? Er det en mulighet for at du nærmest kan lese for han, for deretter å lage testspørsmål, som du leser høyt for han.

Orker du ikke, eller syntes han kanskje det blir for nedverdigende?

Er det latskap fra hans side, kan du ikke finne deg i at pengene blir kastet ut av vinduet på denne måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...