Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vi har bestemt oss for å bruke de frosne embryoene vi har etter et eggdonasjonsforsøk. Hadde vært interessant å høre hva slags naturmedisiner det er snakk om? Lykke til iallefal!!!!!

Har og hatt ett forsøk med fryseegg fra donasjon.

Hvilken klinikk holder du på med ?

Har du vært gravid med eggdonasjon tidligere ?

Har og hatt ett forsøk med fryseegg fra donasjon.

Hvilken klinikk holder du på med ?

Har du vært gravid med eggdonasjon tidligere ?

Har ikke vært gravid med eggdonasjon. Hadde vårt første forsøk nå for 14 dager siden,og fikk negativ test den 9. Ava klinikken i Åbo har vi vært. Enn dere?

vet du om mange som har blitt gravide med fryseforsøk?

Jeg begynner å bli ganske desperat og lei av at det aldri skal klaffe,og i tilegg sier de at det er mindre sjans med frosne egg. Har prøvd å bli gravid siden -94 uten hell. Har hatt ett vanlig prøverørsforsøk på Ullevål også. Får bare krysse fingre og tær.....

Har ikke vært gravid med eggdonasjon. Hadde vårt første forsøk nå for 14 dager siden,og fikk negativ test den 9. Ava klinikken i Åbo har vi vært. Enn dere?

Jeg begynner å bli ganske desperat og lei av at det aldri skal klaffe,og i tilegg sier de at det er mindre sjans med frosne egg. Har prøvd å bli gravid siden -94 uten hell. Har hatt ett vanlig prøverørsforsøk på Ullevål også. Får bare krysse fingre og tær.....

Kan jeg spørre hvordan dere gjorde det med reisa? Ventet dere med å bestille fly til like før, eller var dere der over en lengre periode?

(Vi skal til Finland like over påske)

Annonse

Lite tillegg: En lege fortalte oss at finnene har veldig gode resultater med fryseforsøk, bedre enn det en får til i Norge.

Kan jeg spørre hvordan dere gjorde det med reisa? Ventet dere med å bestille fly til like før, eller var dere der over en lengre periode?

(Vi skal til Finland like over påske)

Vi kjørte bil til Stockholm og tok ferja derfra. Bestilte biletter den dagen vi fikk vite når vi skulle være der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...