Gå til innhold

Hjelp jenter

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg møtte en jente for 4 mnd siden. Vi hadde da begge et forhold bak oss. Så fremt at hun er på tur med kompiser osv så blir hun avisende. Men er hun for seg selv eller på jobb så får jeg meldiger støtt. Om jeg besøker henne så sitter hun å holder meg i hånden hele kvelden.

Jeg har sagt til henne at jeg ikke er klar for mere en et kompis forhold. Og det har hun vert enig i. Har vert lei seg noen ganger da hun sier "hun er redd for å få mere følelser for meg en hva jeg har for henne".

Dette med kompis forhold begynner å fungere dårlig for meg da jeg har fått mere å mere følelser for henne. Vil ikke at hun skal treffe andre. Jeg har hintet henne med at jeg "liker henne veldig godt" osv den siste tiden. Men blir på en måte avvist med at hun sier hun ikke vet hva hun vil. På meg har det virket som hun hele tiden har vert interisert i noe mere. Men nå som jeg har blitt mere interisert så virker det som hun trekker seg.

Hva skal jeg gjøre for å få det her ihavn ?????????????????????

Hilsen gutt som ikke skjønner seg på jenter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100264-hjelp-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...