Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var fryktelig trist å høre, men dessverre ikke så uventet. Det lignet veldig på min egen historie for ett par år siden. Jeg vet godt hvor vondt du har det nå, men du var vel forhåpentligvis litt forberedt ? Uansett blir det fryktelig vakum etterpå.

Håper du og mannen din greier å finne trøst hos hverandre. Etter hvert som tiden går, blir det litt bedre. Og forhåpentligvis kommer dere snart igang med nytt forsøk. Det positive midt oppi alt, er at kroppen din nå har prøvd å være gravid, og det gjør at sjansen for å greie det igjen er større. Jeg lyktes på første forsøk etter at jeg mistet, og det vet jeg mange andre har gjort også.

Når dere har bearbeidet sorgen litt, får dere prøve å finne på noe hyggelig sammen. Vi benyttet sjansen til å gifte oss, og hadde en fantastisk flott bryllupsreise. Da kom det liksom noe positivt ut av det likevel. Husk også at alt det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere. Dette er en erfaring som gjør forferdelig vondt, men som på lenger sikt gir deg styrke og klokskap.

Ønsker deg i alt godt videre !

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100285-tillajo/#findComment-569128
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...