Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen: "Ka i helvete! Har du tatovert ei sol på musa?"

Kona: "Ja, du har klaga på været i hele sommer så nå får du slikke sol i heile vinter!!"

--

Vet du hva likheten mellom kvinner og høns er? - lite hode, stor ræv og begge vil sitte på pinnen om kvelden!

--

Menn har bare 2 følelser. Enten er de sultne eller så er de kåte. Pikken er i grunnen et fint termometer. Henger den ned er det bare å lage mat...

--

Et samleie er som en norsk sommer, det stilles store forhåpninger, det er over på et blunk, og man mener å huske at det var bedre før...

--

Legen til gamlingen: Jeg trenger en avføringprøve, urinprøve og en sædprøve av deg.

Gamlingen: Jeg hører så dårlig, hva sa du?

Kona: HAN SPØR ETTER TRUSA DI!

--

Ei dame som han fikk med seg hjem, og av med klea og oppdaget nyraka mus og utbryter; - ikke noe Ull?

Jenta svarer: - Skal du strikke eller pule?

--

De har elska, og full av håp spør hun: - "Hva skal vi kalle ungen?"

Han drar av seg kondomen, knyter en knute på den og svarer: - "Kommer'n seg ut herfra kaller vi'n McGyver!"

--

Kona pakker for å flytte til Oslo.

- "Der kan jeg få 2000 kroner per gang for det jeg gir deg gratis.

-Mannen: - "Jeg blir med og ser hvordan du klarer deg på 4000 i året"!

--

To jenter fra Troms satt å prata. Ho på elleve år sa tel ho på ni år: - "Æ har fått hår på musa!"

- "Gud," sa hu på ni år, "lugge det ikke når du pule?"

--

Mor til Per er gravid og spør om han har mest lyst på en bror eller søster.

- "Jeg ønsker meg egentlig en gyngehest, men det tror jeg ikke fitta di tåler."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100291-litt-grisehumor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har halve slekta mi oppi der, og hver gang jeg er der blir jeg forsøkt giftet bort. Planene ligger klare før jeg kommer !

Et par illustrerende historier, som riktignok ligger tilbake fra minde vernepliktsdager for en 15 år siden. Vi var utkommandert som instruktører til en rep-øvelse i Varangerbotn, og bodde på Seida internatskole like ved Varangerbotn. Det var totalt en 30 USK'er og befalskoleelever som bodde der og var instruktører, og vi var stadig på videon i Varangerbotn og leide oss filmer. Bak disken stod det to jenter på en 13-14 år som var veldig nysgjerring på dette storinnrykket av nye hormonfulle søringer i nabolaget, og de hintet hele tiden om å få komme på besøk på skolen der vi bodde, og når noen av gutta hadde leid den annerkjente filmen "Hot Gun" fikk de spørsmål om ikke de fikk lov til å være med å se filmen sammen med oss...

På samme turen, var det en gjeng på 7 stk. av oss som fyllte opp en Mercedes feltvogn og dro på disko i Vadsø. Vi fant en lokal same USK som vi overtalte til å kjøre mot en mindre honorar, og det endte med at noen avtalte å kjøre to lokale bruder hjem når de blunket med lysene på diskoen. Da vi kom hjem til dem, ble alle åtte av oss invitert inn på "kaffe", og da sjåføren satte seg på bakbena og ville hjem og sove, så ble vi (8 karer vs 2 damer) kalt "feiginga" siden det ikke ble noe "kaffe".

De er rett og slett litt nærmere naturen der oppe, tror jeg... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100291-litt-grisehumor/#findComment-568616
Del på andre sider

Gjest skikkelig østlending

Et par illustrerende historier, som riktignok ligger tilbake fra minde vernepliktsdager for en 15 år siden. Vi var utkommandert som instruktører til en rep-øvelse i Varangerbotn, og bodde på Seida internatskole like ved Varangerbotn. Det var totalt en 30 USK'er og befalskoleelever som bodde der og var instruktører, og vi var stadig på videon i Varangerbotn og leide oss filmer. Bak disken stod det to jenter på en 13-14 år som var veldig nysgjerring på dette storinnrykket av nye hormonfulle søringer i nabolaget, og de hintet hele tiden om å få komme på besøk på skolen der vi bodde, og når noen av gutta hadde leid den annerkjente filmen "Hot Gun" fikk de spørsmål om ikke de fikk lov til å være med å se filmen sammen med oss...

På samme turen, var det en gjeng på 7 stk. av oss som fyllte opp en Mercedes feltvogn og dro på disko i Vadsø. Vi fant en lokal same USK som vi overtalte til å kjøre mot en mindre honorar, og det endte med at noen avtalte å kjøre to lokale bruder hjem når de blunket med lysene på diskoen. Da vi kom hjem til dem, ble alle åtte av oss invitert inn på "kaffe", og da sjåføren satte seg på bakbena og ville hjem og sove, så ble vi (8 karer vs 2 damer) kalt "feiginga" siden det ikke ble noe "kaffe".

De er rett og slett litt nærmere naturen der oppe, tror jeg... :-)

Det hørtes jo helt vilt ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100291-litt-grisehumor/#findComment-568636
Del på andre sider

Annonse

*gisp*

Ja, det kan bli for meget. Det hender fortsatt at terapeuten min og jeg streifer innom mine nordnorske safariopplevelser.

At ikke antopologien intreresserer seg mer for hva som skjer blandt dette uoppdagede naturfolket innenfor rikets grenser, er meg en gåte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100291-litt-grisehumor/#findComment-568651
Del på andre sider

Gjest uskikkelig østlending

Ja, det kan bli for meget. Det hender fortsatt at terapeuten min og jeg streifer innom mine nordnorske safariopplevelser.

At ikke antopologien intreresserer seg mer for hva som skjer blandt dette uoppdagede naturfolket innenfor rikets grenser, er meg en gåte.

Helt enig.

De to 13-14 årige nysgjerrige jentene var absolutt helt unike i sitt slag.

Og å bli kalt for 'feiginga', da. Jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100291-litt-grisehumor/#findComment-568748
Del på andre sider

Helt enig.

De to 13-14 årige nysgjerrige jentene var absolutt helt unike i sitt slag.

Og å bli kalt for 'feiginga', da. Jeg har ikke ord.

Ja, du skulle ha vært der. Da hadde du nok også fått en bakoversveis av denne frimodigheten som selv frisørene hos Spagethi ikke hadde klart å gjøre noe med..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100291-litt-grisehumor/#findComment-568753
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...