Gå til innhold

Samboeren eier ikke kåthet...

Anbefalte innlegg

Sprint1365380465

Hei...

Jeg (gutt 23) og samboeren (jente 19) har det helt topp sammen på alle andre måter enn i senga. Vi har vært sammen i 4 år og bodd sammen i et halvt år. Bortsett fra en liten periode da vi flyttet sammen (2 uker), sier hun at hun ikke har følt kåthet på ca. 1 år. Dette fortalte hun meg for vell en måned siden. Vi har hatt sex, men ikke særlig ofte og det har ikke vært med særlig stort engasjement fra hennes side.

Ettersom ingen av oss er spesielt sjalu av oss og ærlige om det absolutt aller meste, spurte jeg henne rett ut om hun da har tent på andre menn i perioden, og det har hun heller ikke.

Denne situasjonen tar veldig på forholdet. Jeg har utviklet en veldig tålmodighet som jeg ikke hadde ved en tidligere fase av forholdet da sexen gikk fra daglig til par ganger i uka.. Nå ligger det vell på 1 gang annenhver uke..

Hun har nå sluttet med p-piller for å se om det er en mulig årsak. Etter 2 uker av p-pillen har det likevell ikke vært noe resultat. Er det noen som har erfaring på når bivirkningene av p-piller er ute av kroppen?

Vi ønsker begge å finne en løsning på dette problemet ettersom vi vet at vi er de rette for hverandre på samtlige andre måter.

Er det noen her som kan ha noen som helst indikasjon på hva som kan være feil? Begge to ønsker så utrolig mye å få tilbake den sexlysten hun engang hadde. Vi er jo klar over at sexlysten ikke er den samme etter 4 år sammen som det første året, men det er da ikke normalt at den skal forsvinne helt?

Hun synes ellers at det er helt greit å ha sex når vi først har det og hun nyter å bli slikket (på samme måte som det er greit at jeg pusker henne på ryggen), men det skal ikke kombineres med annen sex, jeg får ikke noe annet enn nytelsen av å slikke henne med andre ord. Hun oppnår også orgasme, men hun opplever aldri kåthet i forkant. Dette fører også til mye oljebruk for ikke å skape smerte for henne, og veldig lite sex ettersom hun ikke alltid føler det er riktig å ha sex uten at hun virkelig vil det.

Håper noen har noen bra innspill. Skal også sies at alle triks slik som massasjeolje etc. har blitt prøvd. Dette problemet ser ut til å ligge dypere.

Kunne det hjelpe å oppsøke sexolog? Ville det isåfall kunne hjelpe på noen slags måte? Hva koster det og hvordan finner man fram til dem i Oslo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100304-samboeren-eier-ikke-k%C3%A5thet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Etter å ha lest innlegget ditt ville jeg gjort som du foreslår: oppsøke sexolog. Eller hva med å stille spørsmålet (innlegget) til Sexolog Gro Isachsen på dette forumet først?

Jeg vet desverre ikke nøyaktig hvor lang tid det tar før bivirkninger etter p-piller er ute av kroppen. For noen er det umiddelbar endring, mens for andre tar det lenger tid.

Hva det koster hos sexolog ellers vet jeg ikke, men jeg antar at dere kan få henvisning gjennom fastlegen. Det finnes nok på privatklinikker også.

Uansett er det sikkert verdt pengene..

Lykke til videre, og ikke gi opp! :-)

Gjest siljev

Det kan ta laaang tid før p-piller er ute, de som har brukt p-piller lenge, kan ta halvt år før de blir gravide.(opptil et år har jeg også hørt...) Men siden hun har hatt lyst på sex tidligere, tipper jeg at det er noe psykisk som ligger bak. Det viktigste må være å ikke mase, men vanlig kos og ømhet, uten krav om sex er bra å fortsette med. Kanskje blir hun kåt en dag uten å tenke over det. Da blir det ikke noe stress, som jo kan være sexdreper i seg selv.. Ta tiden til hjelp, men det er ikke lurt at hun har sex bare for å tilfredsstille deg...

Sprint1365380465

Det kan ta laaang tid før p-piller er ute, de som har brukt p-piller lenge, kan ta halvt år før de blir gravide.(opptil et år har jeg også hørt...) Men siden hun har hatt lyst på sex tidligere, tipper jeg at det er noe psykisk som ligger bak. Det viktigste må være å ikke mase, men vanlig kos og ømhet, uten krav om sex er bra å fortsette med. Kanskje blir hun kåt en dag uten å tenke over det. Da blir det ikke noe stress, som jo kan være sexdreper i seg selv.. Ta tiden til hjelp, men det er ikke lurt at hun har sex bare for å tilfredsstille deg...

Hei!

Håper iallefall ikke at det tar 6mnd, for jeg er helt enig med deg i at det blir feil at hun skal ha sex med meg bare for å tilfredsstille meg.

Jeg har lært meg å ikke legge press på henne. Hun har tidligere i forholdet følt seg presset til å ha sex ettersom jeg i begynnelsen hadde vanskelig for å forstå mangelen på sexlyst. Hun trodde en stund at det var dette som skyldtes mangelen på sexlyst, men nå som hun ikke føler noe som helst press fra meg, har likevell ikke sexlystet kommet tilbake..

Vi får håpe at det er p-pillene som er årsaken.. krysse fingrer og tær..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...