Gjest erfaren Skrevet 19. november 2000 Del Skrevet 19. november 2000 Hei Vibeke! Jo hvis du er under 18 mener jeg at moren din kan bestemme dette, eller så lenge du bor hjemme som det heter seg. Er ikke sikker akkuratt på den siste, men ihvertfall at hun kan bestemme over deg så lenge hun har myndighet over deg, til du er 18. Personlig forstår jeg ikke at du fremdeles kan være forelsket i denne mannen etter det du ble fortalt om han. Og dessuten,hvorfor skulle noen lyge om at han er slik?din mor vil bare beskjytte deg,og håpet vell du ville ta til fornuft når du hørte sannheten om ham,og dessuten har hun det sikkert forferdlig nå når hun er redd for at også DU skal bli slått.Og føler seg også kansje litt hjelpeløs,prøv også å være litt objektiv gjennom forelskelsen og se det fra foreldrene dine sin side,det tjener du på,og husk også at du er heldig som har foreldre som bryr seg om deg og bekjymrer seg litt for deg,for slike foreldre er ingen selvfølge. Vet det er vanskelig, men tenk på det. Klem fra en som er 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10031-kan-hun-bestemme-s%C3%A5nt-da/page/2/#findComment-46239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfaren Skrevet 19. november 2000 Del Skrevet 19. november 2000 Hei Vibeke! Jo hvis du er under 18 mener jeg at moren din kan bestemme dette, eller så lenge du bor hjemme som det heter seg. Er ikke sikker akkuratt på den siste, men ihvertfall at hun kan bestemme over deg så lenge hun har myndighet over deg, til du er 18. Personlig forstår jeg ikke at du fremdeles kan være forelsket i denne mannen etter det du ble fortalt om han. Og dessuten,hvorfor skulle noen lyge om at han er slik?din mor vil bare beskjytte deg,og håpet vell du ville ta til fornuft når du hørte sannheten om ham,og dessuten har hun det sikkert forferdlig nå når hun er redd for at også DU skal bli slått.Og føler seg også kansje litt hjelpeløs,prøv også å være litt objektiv gjennom forelskelsen og se det fra foreldrene dine sin side,det tjener du på,og husk også at du er heldig som har foreldre som bryr seg om deg og bekjymrer seg litt for deg,for slike foreldre er ingen selvfølge. Vet det er vanskelig, men tenk på det. Klem fra en som er 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10031-kan-hun-bestemme-s%C3%A5nt-da/page/2/#findComment-53115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.