Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fru1365380462

Ja, nå sitter jeg her og har nettop kommet hjem fra sykehuset. Har vert der i noen dager pga. en betennelse i kroppen. Jeg hadde vont i magen og litt feber, og de la meg inn da jeg sa att dette var ett forsøk, ingen kjanser....

Jeg er nå på ruge dag 5+2

og bruker penselin for å få infeksjonen ut av kroppen.

Legen sa att dette ikke skulle ha noe å si på rugingen, men det er altid ett mennn....

Da hun tok UL kunne hun se en liten pose i livmoren.....men kunne ikke si noe mer om hva det kunne vare.

Lever i en spenende tid....All den ventingen og den tid det tar.

Lykke til alle rugere:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100341-bettenelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Venus, 14+0

Ønsker deg lykke til med rugingen!

Ville bare fortelle at jeg fikk nyrebekkenbetennelse i min rugeperiode, med 10 dagers pencillinkur, og det gikk bra! Sa ifra til legen at jeg kunne være gravid, slik at jeg fikk medisiner som ikke kunne skade evt. embryo.

Jeg fikk høre at det faktisk kan være positivt med et nedsatt immunforsvar, så kroppen ikke skal jobbe så fælt med å støte ut eggene.

Det med en evt. fostersekk ville jeg hatt en rolig holdning til foreløpig, da eggene knaptnok har festet seg hos deg på rugedag 5, og du bare er i uke 3 ennå. Fostersekk er nok ikke synlig på UL før i uke 6 (korriger meg noen dersom jeg tar feil!!!)

Håper du ser 2 blå om en ukes tid :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100341-bettenelse/#findComment-569048
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til med rugingen!

Ville bare fortelle at jeg fikk nyrebekkenbetennelse i min rugeperiode, med 10 dagers pencillinkur, og det gikk bra! Sa ifra til legen at jeg kunne være gravid, slik at jeg fikk medisiner som ikke kunne skade evt. embryo.

Jeg fikk høre at det faktisk kan være positivt med et nedsatt immunforsvar, så kroppen ikke skal jobbe så fælt med å støte ut eggene.

Det med en evt. fostersekk ville jeg hatt en rolig holdning til foreløpig, da eggene knaptnok har festet seg hos deg på rugedag 5, og du bare er i uke 3 ennå. Fostersekk er nok ikke synlig på UL før i uke 6 (korriger meg noen dersom jeg tar feil!!!)

Håper du ser 2 blå om en ukes tid :-)

Klem fra

Misforstod fru jeg, slik jeg leste det så var hun gravid 5 uker + 2 dager. Så du har nok riktig Venus!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100341-bettenelse/#findComment-569610
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...