Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere har hatt sex hvor tre eller flere har deltatt, inkl. deg selv?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

10

• SierDuDet

9

• Ulv I Faarikaal

9

• melankolsk

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har... til sammen 5 jenter som lekte seg litt...:-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Skal vi se....

Det var meg, pluss høyrehånda, ja også venstrehånda i tillegg. Det skulle vel bli tre.

Så ja, det har jeg vært med på.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvis du tar med partneren din, blir vi tre. Det blir da første gangen for meg. Den som er av samme kjønn som meg bindes, iføres øreklokker og puttes under senga, da blir det mer slik jeg vil ha det.

Gjest haha!!
Skrevet

Hvis du tar med partneren din, blir vi tre. Det blir da første gangen for meg. Den som er av samme kjønn som meg bindes, iføres øreklokker og puttes under senga, da blir det mer slik jeg vil ha det.

Den va ny!:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Den va ny!:)

Er ikke to også en gruppe ?

tigertrollet
Skrevet

Er ikke to også en gruppe ?

En er en og to er mange.

Så du har nok hatt gruppesex ja, ulv;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

En er en og to er mange.

Så du har nok hatt gruppesex ja, ulv;-)

Franskmenn er gode elskere, de kan ha sex helt alene.

tigertrollet
Skrevet

Franskmenn er gode elskere, de kan ha sex helt alene.

Pføy! Det kan da alle, men jeg tror ikke akkurat DET gjør en til en god elsker..:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Pføy! Det kan da alle, men jeg tror ikke akkurat DET gjør en til en god elsker..:-)

Egoister er seg selv nærmest har jeg hørt.

Skrevet

Tja... Hyppig onanering har gjort meg til den elskeren jeg er i dag, så her tar du nok feil :)

tigertrollet
Skrevet

Tja... Hyppig onanering har gjort meg til den elskeren jeg er i dag, så her tar du nok feil :)

Nåh? Så du er en jævel på onanering i selskap med andre?

Eller har du et hull i veggen fôret med Glava som du øver på i tillegg? *smiler søtt*

tigertrollet
Skrevet

Egoister er seg selv nærmest har jeg hørt.

"Ikke alle som stønner er syke" ;-P

Ulv I Faarikaal
Skrevet

"Ikke alle som stønner er syke" ;-P

Pønkere er utstøtt fordi de er pønkere, og de er pønkere fordi de er utstøtt. Ingen vei tilbake.

tigertrollet
Skrevet

Pønkere er utstøtt fordi de er pønkere, og de er pønkere fordi de er utstøtt. Ingen vei tilbake.

"Mange vil være mester før de er utlært."

Skrevet

Nåh? Så du er en jævel på onanering i selskap med andre?

Eller har du et hull i veggen fôret med Glava som du øver på i tillegg? *smiler søtt*

Øvelse gjør mester, og Glava (hva nå det er...) er ingen skam å ha i veggen :)

Men jeg tror noen år som hyppig onanist i tenårene har bidrat til å gjøre meg til det sexatletet jeg nå har endt opp som.

Og bedre skal man bli :)

Skrevet

Øvelse gjør mester, og Glava (hva nå det er...) er ingen skam å ha i veggen :)

Men jeg tror noen år som hyppig onanist i tenårene har bidrat til å gjøre meg til det sexatletet jeg nå har endt opp som.

Og bedre skal man bli :)

Du burde absolutt prøve Glava. Ring Byggmakker omgående og spør om en minsteleveranse :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...