Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Jeg har videokamera.....to stk til og med. Selvsagt blir jeg med.

Kjempesnillt, mrxx!

Har en følelse av at dine kunnskaper gjør seg godt på film;-) Oralsex-scenen med blondinen i sykepleieruniformen er din. Eller..skulle du bare være bak kameraet? *s*

tigertrollet

Jepp.

Du kan være en nyskilt snerpete småsadistisk fysioterapeut(ordentlig bombe av undertrykt lidenskap), jeg pasient som trenger behandling etter å ha blitt forført til å prøve de mest ville stillingene fra en illustrert sexbok.

Selve sexscenene utløsest ved at du ber meg vise meg hvordan jeg ble skadet. Deretter kan mrxx filme det hele fra de mest avslørende kameravinklingene han klarer å få til.

Handlingen må selvsagt innøves på forhånd med full rett til å trekke seg om man ikke har lyst til å bli festet på film.;-)

Mvh

Takker for seriøs tilbakemelding. Handlingen går rett inn i andre akt, altså etter Alvhildes første orgasme.

Rollen som sadistisk fysioterapeut tror jeg kan kle meg. Undertrykt lidenskap er det nok å ta av jaffal;-P

Såfremst du tør la deg "behandle" av meg da.

Fysiobenker er ypperlige til slikt da de kan vinkles og har hull slik at andre fritt har tilgang med hender og andre kropssdeler om ønskelig.

mvh

Annonse

Takker for seriøs tilbakemelding. Handlingen går rett inn i andre akt, altså etter Alvhildes første orgasme.

Rollen som sadistisk fysioterapeut tror jeg kan kle meg. Undertrykt lidenskap er det nok å ta av jaffal;-P

Såfremst du tør la deg "behandle" av meg da.

Fysiobenker er ypperlige til slikt da de kan vinkles og har hull slik at andre fritt har tilgang med hender og andre kropssdeler om ønskelig.

mvh

Hmmm, det praktiske er kanskje ikke det vanskeligste. Spenningsoppbygningen er verre, gjelder å finne på noe som fenger interessen før det skjer noe. Fx overaskende vendinger i dialogen eller symbolikk som kommer brått på.

Mvh

Kjempesnillt, mrxx!

Har en følelse av at dine kunnskaper gjør seg godt på film;-) Oralsex-scenen med blondinen i sykepleieruniformen er din. Eller..skulle du bare være bak kameraet? *s*

Jeg er en jævel på oralsex, så jeg tar scenen:-)..............men sykepleieren er vel deg?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...