Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sinemor

Gubben og jeg hadde en mega krangel torsdag kveld, og den fortsatte fredag.

Noe av krangelen gikkut på at jeg reagerte på at han var så mye borte i en periode av forholdet vårt vi hadde det dårlig.Han har ,for meg, ofte, reist ut til ei felles venninne. La oss kalle henne Nina. Og siden det er Nina han reiste til, så er det naturlig at jeg sier til han at jeg reagere på at han reiser til Nina,istedet for å være hjemme å ordne opp i ting.

Dette ville han ha til at jeg var sjalu på Nina, som også er min egen kusine!!! han ville ikke høre på det øre, hvor jeg sa at jeg ikke var sjalu på Nina,men irritert på situasjonen.

lørdag, sendte han SMS til Nina,hvor det stod følgende: Kan du ringe "sinemor". Hun synes visst at jeg er mye hos deg: Dette har han fortalt meg, og Nina ringte meg og fortalte at hun hadde fått denne smsèn. Jeg ble fly forbannet på gubben. Og er det ennå. Han har bedt om unnskyldning, men allikevel, Hva er vitsen med å blande henne inn i vårt forhold. Jeg måtte jo forklare henne at det ikke er henne jeg reagerer på, men at han er mye borte da vi sliter.

Er så irritert!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100694-m%C3%A5-f%C3%A5-ut-litt-frustrasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest til sinemor

Jeg hadde ikke likt at min mann var mye borte hos en venninne! Sammen dere to, ja. Men alene... nei. Hadde det vært en kamerat hadde det vært greit.. Man kan si at det skulle ikke bety noe om det er en venninne eller en kamerat, men det synes jeg. Og sende sms slik, nei jeg hadde reagert og IKKE likt det! Snakk med ham, og si rett ut hva du synes. Jeg hadde ikke tolerert det. Snakk sammen nå, og få en god helg sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...