Gå til innhold

slank med små eller lubben med store ?

Anbefalte innlegg

Gjest Birthe van Puppesen

Et lite "dilemma":

Skal man slanke seg og få generelt fin kropp, eller skal man være "lubben" med store bryster?

Lubben: 179 cm høy og veier 85 kg.

Slankere versjon: 70-75 kg

(Jeg går for slank, mens kjæresten er puppoman)

Slank: slunken b-cup

Lubben: velfylt b-cup

Hva mener dere kvinner og menn på dette forum?

Fortsetter under...

Gjest Birthe van Puppesen

Jeg skal ikke si noe, det blir bare bråk :)

Venter på mennene(?)

Jeg foretrekker å være slank, men når jeg førstes har blitt såpass omfangsrik må jeg si at jeg setter pris på puppene slik de er nå. ;)

Synd man ikke kan få i pose og sekk. Når kiloene renner av så blir det slunknere i bh'n og dessverre..

Annonse

Jeg foretrekker å være slank, men når jeg førstes har blitt såpass omfangsrik må jeg si at jeg setter pris på puppene slik de er nå. ;)

Synd man ikke kan få i pose og sekk. Når kiloene renner av så blir det slunknere i bh'n og dessverre..

Tja...jeg ser tildels ut som en strek med to ballonger, og det ser egentlig nokså tåpelig ut...

Hva med å bestemme selv hvordan _din_ trivselsvekt skal være?

Det renner inn spørsmål fra jenter og kvinner som vil ha råd om alle mulige kroppslige ting som de kanskje skal endre på med referanse til hva kjæresten / samboeren / ektemann mener om samme sak.

Jeg har imidlertid _aldri_ lest innlegg der gutter eller menn spør om noe lignende.

Et tankekors?

tigertrollet

Hva med å bestemme selv hvordan _din_ trivselsvekt skal være?

Det renner inn spørsmål fra jenter og kvinner som vil ha råd om alle mulige kroppslige ting som de kanskje skal endre på med referanse til hva kjæresten / samboeren / ektemann mener om samme sak.

Jeg har imidlertid _aldri_ lest innlegg der gutter eller menn spør om noe lignende.

Et tankekors?

Et tankekors, selv om nok noen menn med hell kunne ha tatt opp et dalende tyngdepunkt til vurdering...

:-)

Et tankekors, selv om nok noen menn med hell kunne ha tatt opp et dalende tyngdepunkt til vurdering...

:-)

Helt klart. Men forskjellen ligger i at det ikke kunne ramle en mann inn å spørre andre om hvorvidt han bør få vekk bilringer og lovehandles _fordi kona vil det_.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...