Gå til innhold

Kan jeg bli gravid osv osv....Svar please/noen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akurat nå da

Hei

Jeg hadde nettopp samleie med typen,og mens vi holdt på fikk jeg en kjempeblødning,jeg hadde siste mens 27 mars,så dette er ikke mens-blødning(er ganske regelmessig) Han lot det gå for seg i meg,kan jeg bli gravid selv om jeg blør?

Noen som kan gi meg svar?

Fortsetter under...

Du må være forsiktig! Husk kondom om du er i tvil. Ta en test om noen uker/måned, jeg mener "ja" du kan bli gravid.

Siden det ikke er mens, må blødningen skyldes noe annet.. At du hadde sist mens 27.mars kan tyde på at du har eggløsning rundt denne tiden..

Jeg ville tatt en angrepille (NorLevo) så fort som mulig (hvis du kan det fremdeles!)

Jeg går utifra at du ikke brukte prevensjon siden du stilte spm sånn..

Annonse

Gjest ikke akurat nå da

Siden det ikke er mens, må blødningen skyldes noe annet.. At du hadde sist mens 27.mars kan tyde på at du har eggløsning rundt denne tiden..

Jeg ville tatt en angrepille (NorLevo) så fort som mulig (hvis du kan det fremdeles!)

Jeg går utifra at du ikke brukte prevensjon siden du stilte spm sånn..

Stemmer at vi ikke bruker prevansjon ,men om jeg skulle blitt gravid er jeg ikke lei meg for det altså.

(Vi er bare ikke helt enige om det)

Stemmer at vi ikke bruker prevansjon ,men om jeg skulle blitt gravid er jeg ikke lei meg for det altså.

(Vi er bare ikke helt enige om det)

Hvorfor ikke bruke prevansjon når dere ikke er enige om å bli foreldre??? Hvis det er deg som vil ha barn og ikke han, så må han jo være bra "blåst" om han lar være å bruke kondom da...

Gjest ikke akurat nå da

Hvorfor ikke bruke prevansjon når dere ikke er enige om å bli foreldre??? Hvis det er deg som vil ha barn og ikke han, så må han jo være bra "blåst" om han lar være å bruke kondom da...

Ja du sier noe......

Kan legge til at vi har en unge sammen,han var ikke enig den heller,men nå forguder han henne selvfølgelig.

Jeg har klart gitt han valget om han vil ha sex,får han stå for beskyttelsen,men han tar det ikke så "nøye" da.

Men å få han med på en "planlagt" familieforøkelse,det nytter ikke:o)

Mannfolk!! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...