Gå til innhold

Forelsket og forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket og forvirret

Hei!

Jeg er en gutt på 24 som for tiden er utrolig forelsket og samtidig forvirret (skjønner ikke hva som skjer i hodet mitt... Tanker/følelser bare buser i veien. Det har aldri vært på denne måten før)

Jenta jeg er forelsket i er også 24 år, har samme følelser for meg, og er like forvirret.

Saken er at hun var i et skrantende forhold da vi traff hverandre første gang (for ca 4 måneder siden) Har altså gjort det slutt med han, og har vært singel i 2 måneder nå.

Jeg vet hva jeg vil (det er at vi to kan bli et par en dag), hun er derimot ikke like skråsikker som meg.. Innerst inne tror jeg at hun deler mitt ønske, men slik som situasjonen er nå så føler hun at hun på en måte ikke er ferdig med det forholdet hun har avsluttet. Hun vil på ingen måte tilbake til det gamle, men synes ting har gått så fort.

Jeg er enig med henne i at man ikke bør forhaste seg. Men det som plager meg er usikkerheten. Jeg tror (eller vet vel egentlig) som sagt at hun innerst inne er sikker på hva hun vil..

Problemet mitt, som jeg ønsker tips på er: hva bør man gjøre for at dette skal gå bra? Jeg er klar for å gi dette tid, men jeg blir frustrert/forvirret/sint/glad/lei meg rar og tulling av å ikke skjønne/vite hva som skjer...

Vi snakkes på telefon og besøker hverandre hver dag, overnatter også en gang i blant hos hverandre... Bør vi kutte ned på kontakten for at hun skal få tenkt og lagt tankene sine på rett plass?? Det er jo ikke så enkelt dette når man er forelsket... Man har jo egentlig lyst til å være sammen 24 timer i døgnet..

Dette ble et langt, og muligens litt uoversiktlig innlegg, men håper det er noen som har noen gode tips!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100828-forelsket-og-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest til forelsket

Hei, jeg tror du selv vet hva som må til. Du må rett og slett være tålmodig. Ikke stress, og ikke press deg på henne. Ting kan skje, eller dere forblir venner... Du må bare snakke med henne om det du tenker på om du føler det er rett, og kanskje spørre henne helt direkte hva hun ønsker nå. Gå forsiktig fram, og kos dere sammen med venneting en stund:)

Gjest Andrine A

Hvis du presser henne til noe hun ikke vil, skyver du henne bare lenger fra deg. Vær hennes venn, og vær tålmodig. Hvis dere er ment for hverandre en dag, så skjer det.

Min beste guttevenn gjennom 2 år, "kom ut" med hva han følte for meg for nøyaktig en måned siden. Jeg trakk meg litt unna først, fordi følelsene ikke var helt gjensidig og jeg var redd jeg ikke skulle leve opp til hans forventninger. Men nå har vi vært sammen hver dag, og helga som vi sammen fra fredag til søndag. Hittil har vi ikke hatt sex, men det begynner å nærme seg. Jeg føler det...

Så som sagt, ikke sett så mange krav til henne enda. La henne komme over x-en og la følelsene hennes modnes ovenfor deg.

Lykke til :)

Klem fra

Watch Out! Tror du bør gi henne litt mer rom. Pass på at det ikke er du som trenger deg på 7 dager i uken. La henne ta litt initiativ også, f.eks la henne foreslå neste gang dere skal treffes eller hva dere skal gjøre, be HENNE ringe DEG osv.

Da unngår du at du presser henne opp i et hjørne. Akkurat som i boxing er hjørnene farlige. Der må man svare for seg. Enten så må man dukke og komme seg unna fort som f... eller så må man bli stående og slå tilbake alt man har... Det enkleste er alltid å sørge for at man ikke kommer i den situasjonen. Og det er det du må passe deg for, at du ikke tvinger henne opp i et hjørne.

Ut fra det du skriver så høres ut som det skal bli dere. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...