Gå til innhold

Dere jenter..........

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Det er stadig snakk om penisstørrelse. Jeg har heldigvis ingen ting å bekymre meg over siden jeg er lykkelig gift med ei som synes sneipen min er akkurat passe, for ikke snakke om funksjonell.

Men: Er det kun størrelsen på penis som er viktig? Jeg har liten penis men til gjengjeld noen digre baller. Vil det eventuelt trekke opp da? Jeg som da kan si at " kølla mi er nok under gjennomsnittet, men nå har jeg da i det minste B-cup litt nedenfor"!

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• tigertrollet

13

• Ulv I Faarikaal

8

• Pappa Bjørn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns det kan være kjekt med noen dingleballer av b-cup størrelse eller større.

Deilig med noen klask når man blir tatt bakfra. Ikke alltid like godt for eieren kanskje?

Pappa Bjørn
Skrevet

Hva har de drukket ?

2 kopper varm smult på fastende hjerte. Tikker enda men er i ferd med å snu seg opp-ned.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Saubukken Morten hadde de største ballene jeg har sett, tipper 15 cm lengde, og han var veldig populær blant søyene. Så det er mulig du har rett.

Helt til han ble tatt av lynet sommern 1999. Vet ikke om det hadde noe med ballene å gjøre.

Sant.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

2 kopper varm smult på fastende hjerte. Tikker enda men er i ferd med å snu seg opp-ned.

Mer smult !

Skrevet

Er vårens utgave av heimkoken ferdig nå eller?

Skrevet

Jeg syns det kan være kjekt med noen dingleballer av b-cup størrelse eller større.

Deilig med noen klask når man blir tatt bakfra. Ikke alltid like godt for eieren kanskje?

Tykkelsen har mye mer å si enn lengden!!!! Viktig at han den er plassert på , vet å bruke den riktig også!!!!!!!!!

Skrevet

Personlig liker jeg kanskje helst små baller og større penis, men det er en smakssak...

Pappa Bjørn
Skrevet

Er vårens utgave av heimkoken ferdig nå eller?

Nei, bare lett delerium. Pleier å gå over ganske fort.

Pappa Bjørn
Skrevet

Mer smult !

Tenkte jeg skulle drøy noen dager til været er toppers. Da er det årets første ute-smult som skal nytes.

Skrevet

Saubukken Morten hadde de største ballene jeg har sett, tipper 15 cm lengde, og han var veldig populær blant søyene. Så det er mulig du har rett.

Helt til han ble tatt av lynet sommern 1999. Vet ikke om det hadde noe med ballene å gjøre.

Sant.

Herregud!!

*ler så jeg rister*

Skrevet

Auda..

Dette er en god grunn til å barbere ballene, friskluft får pungen til å trekke seg sammen.

Skrevet

Jeg har aldri sett relevansen i store baller. Jeg tror dette er gjengs oppfatning blant menn, i og med at man sjelden hører om noen som går for operasjoner i den hensikt å øke omfanget på testiklene, ei heller mange som spør om størrelsen på dem.

En heftig pikk er nok det viktigste.

Skrevet

Auda..

Dette er en god grunn til å barbere ballene, friskluft får pungen til å trekke seg sammen.

Pøh. Les mitt innlegg, sherlocken min :)

tigertrollet
Skrevet

Nei, størrelsen på ballene er uvesentlig, Bjørnen.

De er av ingen betydning for vår nytelse. Så sånn er det.

Størrelsen på egoet er av større betydning. Jo mindre, jo bedre..*s*

Skrevet

Nei, størrelsen på ballene er uvesentlig, Bjørnen.

De er av ingen betydning for vår nytelse. Så sånn er det.

Størrelsen på egoet er av større betydning. Jo mindre, jo bedre..*s*

Jo mindre jo bedre? Hmmm den er i hvert fall jeg heldig med, for er det noe jeg har lite av så er det ego :)

tigertrollet
Skrevet

Jo mindre jo bedre? Hmmm den er i hvert fall jeg heldig med, for er det noe jeg har lite av så er det ego :)

Ja, det er jaffal noe som det er en stoooor fordel å ha lite av, så det er til din fordel

:-)

Skrevet

Ja, det er jaffal noe som det er en stoooor fordel å ha lite av, så det er til din fordel

:-)

Da er det verre med junior. Det er ikke det at den er så jævla lang, men den er faen så tynn.

Det er vel ikke like populært...:)

tigertrollet
Skrevet

Da er det verre med junior. Det er ikke det at den er så jævla lang, men den er faen så tynn.

Det er vel ikke like populært...:)

*humre*

Ja, det har jeg hørt kan være et problem. Kjedelig om du må fôre den for å fylle opp hullet liksom;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...